Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulosotosta kysymyksiä

Vierailija
24.10.2008 |

Perheemme talousvaikeuksien takia (jo vuosia jatkuneiden,- osin omaa tyhmyyttä, osin olosuhteiden pakkoa) minulla on ulosotossa useita velkoja, pieniä ja suurempia summia. Meillä on neljä alaikäistä lasta, joista nuorin alle 3v. Olen kotiäitinä kotihoidontuella. Asumme vuokralla. Miehelläni on hyvätuloinen työ, puhtaat luottotiedot.

Voidaanko velkojani ottaa ulosmittauksella? Tulojani siis kotihoidontuki ja lapsilisät, varallisuutta ei nimissäni ole. Pitääkö tehdä joku varattomuusilmoitus..?

Kiitos asiallisista vastauksista!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatte miehen nimiin yhden tarpeeksi ison lainan, jolla maksatte KAIKEN ulosoton pois, sekä ne kaikki muut lainat ja pikkuvipit ja mitä niitä on.

Paljonko teillä on kaikenkaikkiaan niitä lainoja?

Maksatte sitten yhtä isompaa kk-erää , ja mikä tärkeintä YHTÄ korkoa..

Näin me teimme kun miehen aikaisemman elämän ulosotot ja minun pieni autolaina yhdistettiin, pankista alle 7% korolla yksi laina ja kk-lyhennys 200€.

Vierailija
22/24 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

emme saaneet sitä ainakaan silloin ilman takaajia (2 kpl). Varmasti näitä on nyt saman verran suunnilleen. Eipä ole ollut juuri voimia laskea... Takaajia voi olla vaikea tällä kertaa löytää. Mitään omaisuutta ei oikein ole vakuudeksi asettaa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheemme talousvaikeuksien takia (jo vuosia jatkuneiden,- osin omaa tyhmyyttä, osin olosuhteiden pakkoa) minulla on ulosotossa useita velkoja, pieniä ja suurempia summia. Meillä on neljä alaikäistä lasta, joista nuorin alle 3v. Olen kotiäitinä kotihoidontuella. Asumme vuokralla. Miehelläni on hyvätuloinen työ, puhtaat luottotiedot.

Voidaanko velkojani ottaa ulosmittauksella? Tulojani siis kotihoidontuki ja lapsilisät, varallisuutta ei nimissäni ole. Pitääkö tehdä joku varattomuusilmoitus..?

Kiitos asiallisista vastauksista!

Vierailija
24/24 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus on - kun saadaan hiljalleen taloutta tasapainoon nyt, kun miehellä on (toivottavasti) pysyvä, hyvä työpaikka - maksella minun ulosottovelkojani pikkuhiljaa pois.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi