Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko uudesta mikrosta ottaa se "pahvi"läpyskä pois sen kolon päältä

Vierailija
24.10.2008 |

on jotain pahvin tapaista, ja niin kiinni että tuntuu että se pitäisi jättää sinne mutta toisaalta taas järki sanoo että ei mikron sisällä voi mitään ylimääräistä olla

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ihan sama mietintä pari kuukautta sitten uuden mikron kanssa. Candy merkkinen. Sitten jostain luin että se kuuluu siihen eikä saa ottaa pois.

Se tosiaan näyttää ihan pahvinpalalta.

Vierailija
2/14 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pitäisi ottaa pois, niin eiköhän voi olettaa, että sen kuuluu olla siinä. Ihan kuten muidenkin osien, joista ei erikseen mainita, ettei niitä kuulu irroitella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä törmännyt mikroon jossa olisi pahvisia osia.

Muovia siellä sisällä on ja lasilautanen voi olla jos on pyörivä alusta.

Yli kolmekymmentä vuotta erilaisten mikroaaltouunien käyttökokemusta takana ja pahviset osat on jotain niin uskomatonta.

Vierailija
4/14 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko pois, ei oikeasti tarvi. Se kuuluu olla siinä.

Vierailija
5/14 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks olis jos se kuuluu pois ottaa. ostin just markantalosta sen 34euron mikron ja en uskalla käyttää ellen tiedä kuuluuko se olla siellä

ap

Vierailija
6/14 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jotain pahvin tapaista, ja niin kiinni että tuntuu että se pitäisi jättää sinne mutta toisaalta taas järki sanoo että ei mikron sisällä voi mitään ylimääräistä olla

Microware Oven Waveguide Cover, made of Mica (Kiille)

Vierailija
7/14 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa pitää säännöllisesti vaihtaa jokin osa. Ollaan juuri menossa ostamaan uutta, täytyykin olla tarkkana.

Mä kun en muista mitään vaihdella, elämässä on muutakin muistettavaa.

Vierailija
8/14 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta mooses mä olen kaikki mahdolliset ylimääräiset härpäkkeet ottanut mikrosta pois.Millä tavalla se pahvi muka kuuluu sinne mikroon.

Eli itse ainakin olen kaikita kolmesta mikrostamme ottanut pois .Edellinen micro oli candy ja nykyinen on rosenlew

Vierailija
9/14 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta mooses mä olen kaikki mahdolliset ylimääräiset härpäkkeet ottanut mikrosta pois.Millä tavalla se pahvi muka kuuluu sinne mikroon. Eli itse ainakin olen kaikita kolmesta mikrostamme ottanut pois .Edellinen micro oli candy ja nykyinen on rosenlew

..kannattas ehkä lukea käyttöohjeet ekaks..

Vierailija
10/14 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla lähes kaikissa mikroissa nykyään, eikä pelkästään halvemmissa. Ainakin meidän kahdessa viimeksi ostetussa, noin 100e:n mikrossa on ollut.

Vierailija
11/14 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei muka saa ottaa pois?? Eipä tuosta ole ollut haittaa, vaikka se on pois otettu. ;)

Vierailija
12/14 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta mooses mä olen kaikki mahdolliset ylimääräiset härpäkkeet ottanut mikrosta pois.Millä tavalla se pahvi muka kuuluu sinne mikroon.

Eli itse ainakin olen kaikita kolmesta mikrostamme ottanut pois .Edellinen micro oli candy ja nykyinen on rosenlew

Idiootti. :D:D:D

Mica-levy suojaa magnetronia ruuan rasvalta ja roiskeilta etteivät esim ala savuta jos lentäisivät magnetronin heijastinkanavaan.

Täällä kyllä huomaa kuinka AV-palsta on täynnä niitä idiootteja joita varten aina pitää kirjoittaa varoituksia "älä laita lasta pyykinpesukoneeseen, voi hukkua" tai "älä syö rotanmyrkkyä, voit kuolla" kun eivät muuten tajua kun ei ole mitään käytännön järkeä päässä :D:D:D

On se sääli kun kehitys kehittyy ja koko ajan tulee hienostuneempaa tekniikkaa käyttöön ja sitten jotkut urpot täällä "tietävät" mikä on ylimääräistä härpäkettä - toki käyttöohjeen lukeminen käyttöönotosta olisi ollut mahdoton tehtävä, onhan niissä jopa kokonaisia lauseita ja pitäisi muistaa aakkosetkin että ymmärtää sisällön :D

AV-mammat ovat just niitä jotka ensin valittavat kuinka kamalaa on kun koulussa opetetaan "kaikkea turhaa" ja sitten sen jälkeen vinkuvat että "voisiko ne tuulivoimalat sulkea kun ulkona tuulee ihan liikaa" :D

Nauran uusavuttomuudellenne, sekä myös kaikille niille peppukipeille (teillähän on peräpukamia reippaasti) vastauksille joita tähän tulee :D:D:DDD

Vierailija
13/14 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla kova pätemisen tarve, kun pitää nostaa 5 vuotta vanha ketju tätä varten.

Vierailija
14/14 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tällä palstalla on tapahtunut mitään merkittävää kehitystä viiden vuoden aikana.