Onko taalla ketaan Cipralex-mielialalaakkeen kayttajia? Aloitin laakkeen pari paivaa sitten, ja mietin, milloin nama sivuvaikutukset loppuvat.
Ei ole kauhean pahat sivuvaikutukset, mutta öisin herään ja nukahtaminen vaikeaa. Se ehkä pahin. Vähän huono olo, mutta kai tää tästä?!
Kommentit (11)
mulla meni sivuoireet parissa viikossa ohi. sen jälkeen toiminut kuin junan vessa.
seksiä ei tosin tee mieli, mutta eipä tehnyt ennenkään lääkitystä..
Pystyn kyllä suosittelemaan!
t.2v sitä syönyt, viimeinen levy menossa :)
itse olen syönyt 4 kk ajan 10mg ja on jo pitemmän aikaa tuntunut, että tästä ei ole enää mitään apua :(
Aloitus 5mg, viikon jälkeen nosto 10mg ja kahden kuukauden jälkeen nosto nykyiseen 15mg. Ja hyvin toimii... olo on mukava ja jaksaa ihan eri tavalla. Nyt takana käyttöä 4,5kk.
Halujen katoamisesta on paha sanoa, kun ei niitä ollut ennen lääkitystäkään. Ei se siitä olisi edes voinut huonontuakaan ;)
Oli kyllä paha olo aluksi. Huimasi koko ajan, jalkojen lihakset nyki tahattomasti, pelotti mennä ulos ihmisten ilmoille. Huh. Onneksi ei tarvinut kauan kärsiä noista sivuvaikutuksista. Sitten tuli koko ajan vain parempi olo. En kauaa lääkettä edes syönyt, ei tarvinut.
Vielä ei ole lääke tehonnut, odottelen. Huomisesta alkaen 20mg päivässä (lääkärin määräys). Saa nähdä tuleeko sivuvaikutuksia.
Vie halut,tuo univaikeudet ja vapinan.
Minua kuvotti ja vatsa oli aivan löysällä.
Vierailija:
Vie halut,tuo univaikeudet ja vapinan.
Masentuneena usein halut ovat muutenkin kehnot ja orgasmivaikeudetkin yleisiä.
Täytyy vaan muistaa, että sivuvaikutukset eri ihmisillä erilaisia. Eli en aio vielä pelästyä.
ap