Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielestäni hoitajien ei kuuluisi saada palkankorotuksia.

Vierailija
18.09.2007 |

Yhtä paljon työtävieroksuvaa porukkaa en ole nähnyt missään muissa työpaikoissa. Kahvittelu, syöminen ja juoruaminen täyttävät työpäiviä jatkuvasti. Potilaita ei haluta hoitaa päivystyksessä eikä ottaa osastoille, lääkäreitä painostetaan hävittämään potilaat taívaantuuliin, mieluiten toiseen hoitopaikkaan/-laitokseen.

Tämä ei ole provo vaan arkipäivää julkisessa terveydenhuollossa.

T: lääkäri

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten olette vaan olevinanne lääkäreitä.

Kyllä minä voin tunnustaa, että potilaiden hoitamisesta ei tulisi ilman ammattitaitoisia hoitajia yhtään mitään. Yksityisvastaanottoa pidän ilman hoitajaparia ja se on ainoa tilanne, jossa suostuisin työskentelemään ilman hoitajan apua. Esim. leikkaussalissa, päivystysvuorossa oleva osaava hoitaja on kullanarvoinen. Meidän lääkäreiden kesken hommista ei tulisi mitään.

Ja todella lääkärit suovat jokaiselle hoitajalle reilun palkankorotuksen!

-hoitovapaalla oleva knk-lääkäri-

Vierailija
42/52 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti pääsen ensi vuonna opiskelemaan jotain muuta alaa nii ei tarvii enää lääkäreitä töissä sietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ylempi koulutus lisää työmoraalia samalla, omituinen käytännössä havaittu juttu. Tunnen muutamia hoitajia erilaisilta mammalistoilta ja he ehtivät hyvin työvuorojensa aikana lähetellä pitkiä meilejä. Minulla ei ikinä ole työssäni yksityisellä sektorilla aikaa surffata netissä tai lähettää yksityismeilejä. En tosin voisi kuvitellakaan tekeväni sellaista työajalla.

Ihan sama kuin varastaisi työnantajalta rahaa kun varastaa työnantajan aikaa.

Vierailija
44/52 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

istutaan koneella pitkät päivät ja helpompi kirjoitella omia juttuja, mm tänne.

Vierailija
45/52 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähettävät meilejä listoille ja kertovat tekevänsä sen töistä? Huijaavatko? Miksi huijaisivat?

Vierailija
46/52 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitsu lähettää pitkiä meilejä töistä a purnaa palkkauksesta...

Vierailija
47/52 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin työasiaa. Se parantaa tehoa, kun saa välillä vähän vetää happea. Työnantajat riistää muutenkin työntekijöitä ihan tarpeeksi.

Vierailija
48/52 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikki hoitajat tekevät 12 tunnin päivää ilman taukoja ja apua... Ehkä jossain näin on, mutta ei kaikkialla.

Vierailija
49/52 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut vastaa, lähettänyt eteenpäin, pessyt, kirjannut, toteuttanut lääkärin määräykset, keskustellut omaisten kanssa ymym.

Toisena päivänä mulla onkin vain yksi potilas enkö silloin saisi situa vähän pidempään " tauolla" ? Kahvihuoneessa näkyy kaikkien potilaiden vitaalit monitorilla ja tarkkailen niitä koko ajan samalla valmiina ryntäämään ruoka suussa apuun tarvittaessa. Toista se on teillä läkäreillä jotka voitte istua ruokalasa ihan rauhassa syömässä!

Mielestäni olen oikeutettu elämään työssä tlanteen mukaan. Olen valmis vetämään itseni äärimilleen ja joustamaan, mutta toki otan rennommin kun on harvoin siihen mahdollisuus!!

Vierailija
50/52 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnin aikana istu alas? Kuinka usein " otat omaa aikaa" vastapainoksi?

Vierailija
51/52 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein?

Vierailija
52/52 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkään muun ammattiryhmän palkkauksesta kovin tunteenomaisesti purkautumaan, kun en niitä hommia ole tehnyt enkä niistä tarpeeksi tiedä. Oma ja perheeni kokemus terveydenhuoltopalveluista on se, että olemme aina poikkeuksetta saaneet hyvää ja asiantuntevaa palvelua sekä hoitajilta että lääkäreiltä, ja kroonisesti sairaan lapsen vanhempana sekä hoitajien että lääkäreiden toimintaa on tullut asiakkaan näkökulmasta seurattua aika lailla. Toivoisin kyllä, ettei kenenkään tarvitsisi työssään juosta 12 tuntia ilman vessa- tai ruokataukoja, mutta toisaalta sairaaloissa sitä alituista juoksemista ja kiirettä näkee sekä hoitajien että myös lääkäreiden toiminnassa. Kuulunee työn ja työpaikan luonteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan