Onko mielestäsi
1,5-2 v ikäero lapsilla rankka? Kariutuuko parisuhde? kerro kokemuksistasi.
Kommentit (3)
meillä lapsilla ikäeroa 1v4kk eli vähän vähemmän mitä ap:n viestissä, ja vielä ainakin ollaan yhdessä :) ikää lapsilla 2v 7kk ja 1v 3kk. Rankkaa on ollut ja yhteistä aikaa ei juuri koskaan, nyttemmin vähän useammin kun lapset voi jättää hoitoon ja jäävät mielellään.
Kai se suhde kariutuisi ilman pientä ikäeroakin jos on kariutuakseen.. meitä tämä rumba on vain lähentänyt vaikkakin väsyneenä on tullut tiuskittua yms.
Olemme myös olosuhteiden puitteissa antaneet toistemme mennä, minä olen käynyt jumpalla ja mies kalassa tai omassa harrastuksessaan, välillä kavereiden kanssa ulos rentoutumassa ja yöreissujakin olemme tehneet erikseen mutta onneksi on ollut tilaisuuksia käydä myös yhdessä yön yli virkistäytymässä.
Meillä viidennellä ja kuudennella on ikäeroa 1v. 8 kk ja viides on vielä lievästi kehitysvammainen (kuudennen syntyessä puhuttiin kehitysviiveestä). Palkattiin kyllä siivooja kotiin ja pari kuukautta olin yövalvomisten takia aika väsyksissä, kunnes kuudes alkoi nukkua pidempiä jaksoja yhteen putkeen.
Jos molemmat vanhemmat osaavat asettaa perheen etusijalle lasten ollessa pieniä, niin ei lasten ikäeroilla ole merkitystä.
että alku oli " helvettiä" mutta kun 2½ vuotta oli kulunut, alkoi helpottaa. Ja siitä eteenpäin muksut leikki jo ihanasti keskenään.