Lue keskustelun säännöt.
Kitalaessa kipeä kohta! Syöpä?!
18.09.2007 |
Pari päivää sitten huomasin kitalaessa kipeän kohdan, sattuu kun esim. syödessä ruoka siihen osuu tai sormella kun painaa. Nyt tuntuu niinkuin siihen tulisi jokin nystyräkin. Ei ole rakko. Onko suusyöpä ainoa mahdollisuus?!!!
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Up