Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä asiaa exäsi ihmettelisi, jos eläisi nyt kanssasi? Miten olet muuttunut?

Vierailija
18.09.2007 |

Mun exäni ei ikinä uskoisi, että pyöritä menestyksellisesti perheen rahaliikennettä eli maksan laskut ja huolehdin, että kaikkeen riittää rahaa. Nuorempana olin kohtuullisen vastuuton ja ostelin mitä ja milloin sattuu...

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihmettelee miten paljon olen muuttunut. Olen nätimpi, hoikempi, itsevarmempi ja heivasin kaikki vanhat krääsät pois. Rupesin käyttäytymään kuin aikuinen, enkä leiki enää nuorta.

Ja minä vain odotan että se vihdoinkin muuttaisi pois

Vierailija
2/18 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen paljon enemmän sinut itseni, seksuaalisuuteni ja vartaloni kanssa (ja kroppani on muuten paljon tikimmässä kunnossakin kuin aikoinaan). Olen löytänyt uuden kumppanini kanssa seksuaalisuuden ihan eri tavalla, ja oppinut ihan teknisestikin vaikka mitä uutta. Saan myös nykyään itse yhdynnässä orgasmeja, joita en parikymppisenä exän kanssa ollut vielä löytänyt.

Vierailija
4/18 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

entinen bailupupu ja miestennielijä on nykyään kotona viihtyvä vastuullinen perheenäiti ja uskollinen vaimo. Ja kaikenlisäksi oikein tyytyväinen elämäänsä!

Vierailija
5/18 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. kokemus tietysti auttaa siinä asiassa ;)

Vierailija
6/18 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä varmaan ihmettelisi sitä, kuinka paljon paremmin siedän nykyään väsymystä ja kuinka olen oppinut toimimaan itsenäisesti arjessa. Hänen aikanaan mies maksoi laskut ja teki suurimman osan kotitöistä. Nykyään minä maksan laskut ja teen suurimmaksi osaksi kotityötkin.

Vierailija
7/18 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisi myös että mihin se boheemiuteni on kadonnut.

Vierailija
8/18 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ota missään muodossa enää alentavia kommentteja vastaan ja sanon takaisin jos koen tulleeni huonosti kohdelluksi. Pärjään elämässä ja kaikessa mitä teen: se olisi hänelle suuri pettymys. Perheellisenä, valmistuneena ja hyvässä työssä voin vain naureskella kuinka ihminen voi toista huonosti kohdella. Ei kiitos enää ikinä.

Vierailija
9/18 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin jos asuisi kanssani, en olisi varmastikaan haluaisi seksiä kun en sitä hänen kanssaan silloinkaan halunnut.

Vierailija
10/18 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-itsevarmuutta

-sitä etten enää vatvo mustasukkaisena toisen tekemisiä

-rauhoittumistani

-ulkonäköäni (sanoi joskus, että olen niin ruma, ettei kukaan katsoisi toistamiseen)

-koulutusta ja sitä, että olen löytänyt päämääriä ja pyrin niihin hanakasti

siinäpä alkuun jotain

Vierailija
11/18 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex varmaan ihmettelisi että miten itsevarmasta sosiaalisesta ja eloisasta ihmisestä on tullut kynnysmatto joka pelkää ihmisiä ja jonka itseluttamus on vain muisto

Vierailija
12/18 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan parast´aikaa, miten siitä alistuneesta reppanasta on tullut itsevarma, itsensä tyylikkäästi kantava nainen, joka uskaltaa sanoa mielipiteensä.

Olen lisäksi paljon villimpi ja vapautuneempi sängyssä, mitä ikinä hänen kanssaan, sinut itseni ja oman naiseuteni lanssa!

Vierailija
13/18 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ex varmaan ihmettelisi että miten itsevarmasta sosiaalisesta ja eloisasta ihmisestä on tullut kynnysmatto joka pelkää ihmisiä ja jonka itseluttamus on vain muisto

Vierailija
14/18 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-laihuutta: koska olen äiti ja laihahko

-kumppania: akateeminen ja menestynyt

-uskollisuutta: olen temperamenttinen ja tunteellinen ihminen

-lukemattomuutta: miksi en lue enää sarjiksia tai Palsaa jne.?

Vierailija
15/18 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
16/18 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvä ja terve itsetunto, eikä suhteeseeni kuulu mustasukkaisuus eikä ainakaan väkivalta. Elän terveessä suhteessa, harrastan aktiivisesti liikuntaa enkä enää polta. En katsoisi enää milloinkaan exän kaltaiseen luuseriin päinkään.

Vierailija
17/18 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai hänen mittapuullaan olen varmaan edelleen sottainen, mutta siis entiseen itseeni verrattuna todella siisti.

Saattaisi myös ihmetellä että " eikö tuo ikinä kasva aikuiseksi vaikka se on jo keski-ikäinen perheenäiti" , sillä itse hän oli vähän päälle kolmekymppisenä jo sitä mieltä ettei rockkonserteissa käyminen tai baarissa istuminen enää ole sen ikäisten heiniä, vaan sen sijaan pitäisi keskittyä kolesterolinsa tarkkailuun ja sauvakävelyyn tms. Oli siis minua vanhempi ja sitä mieltä, että kyllä minäkin sitten hänen iässään tajuan minkälaista on olla aikuinen...

Vierailija
18/18 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nain narsistin ja kaikki meni.. ystävät, itseluottamus, elämän ilo...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi