Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en osaa pukea lapselleni sopivia ulkovaatteita...

Vierailija
18.09.2007 |

Vein lapsen kerhoon ja kaikilla muilla oli kumisappaat ja kurahousut jalassa. Meidän lapsella ei. En tiedä millaiseksi kuvittelin sään kun lähdettiin kotoa. Tälläset asiat ahdistaa mua kamalasti. Musta tuntuu etten voi tehdä mitään virheitä kun olen nuori äiti (22v, 2 lasta). Tuntuu että jos joku lapsiin kohdistuva asia ei mene niin kuin pitäisi niin kaikki ajattelee et oon huono äiti. Mulla on kauheet paineet tehdä kaikki asiat täydellisesti vain sen takia ettei se pitäisi mun kohdalla paikkansa että nuori äiti=huono äiti. Aika säälittävää... :( Mua varmaan ahdistaa tää koko päivän. Sama juttu oli kun kerhossa oli lelupäivä enkä sitä tiennyt kun lapsi oli viikon kipeenä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tekee virheitä. Itsellenikin on käynyt muutaman kerran niin, että ollaan lähdetty sateisella säällä ilman kuravaatteita, kun ikkunasta katsottuna mun mielestä " oli kuivaa" ... Noh, ulos mennessä huomasin, ettei siellä niin kuivaa ollutkaan. Onneksi oli kuravaatteet sitten hoitopaikassa, mutta kyllä mukin suoraan sanoen vähän hävetti.

..Ja tulee välillä mietittyä paljonkin, että " mitä sitä nyt pitäis pukea" . Kun itse sitä tarkenee ihan erilaisilla vaatteilla kuin lapsi. Itsekin kävelen koko talven saapikkaat jalassa, paleli tai ei ja hattua olen vasta lapsen saatua oppinut käyttämään ;-)

Teet parhaasi ja se siitä. Tuskin kukaan meistä kiikkustuolissa enää miettii, että " tulipa laitettua väärät vaatteet sinä päivänä lapselle..."

Vierailija
2/2 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdolliset vaatteet mukaan päiväkotiin, jotta sitten on mistä valita. Seuraavan kerran varmasti muistat :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi