Hassu sattuma: Myin huutonetissä merkkivaatepaidan.
Normaalisti meillä on vaan tuollaista tavallista marketti- ja kirpparivaatetta käytössä kaikki merkit käy -periaatteella. Mistä lie kirpparilta joskus tullut tuokin paita. Käytetyn oli näköinenkin. Sitten tosiaan myin sen huutonetissä. Ihmiset huusi kilpaa ja olin itse shokissa, että niin huonosta paidasta maksavat niin paljon. No, niinhän siinä kävi, että ostaja sitten paidan saatuaan laittoi neutraalin palautteen mulle. Olin kyllä moittinut ilmoituksessa perusteellisesti paidan laatua, mutta ilmeisesti en riittämiin. Mielestäni selvästi lähes ainoastaan pahasta mielestä ostaja antoi sen neutraalin maksettuaan paidasta liikaa, oli sokaistunut merkistä. Tästä on nyt pari viikkoa aikaa.
Ja niin sitten näin sen saman paidan myynnissä pelastusarmeijan kirpparilla. Ihan takuuvarmasti oli sama, samat tunnistettavat viat oli. Ostaja asui ihan toisella puolen Suomea. Todella kauan hypistelin, että josko ostaisi sen sillä 1,50e:lla uudestaan myytäväksi huutikseen. Äh, sinne jätin kuitenkin ja nyt kotona harmittelen. Olisi ollut aika veikeetä myydä sitä samaa paitaa uudestaan. Tai vielä parempi, olisin voinut lähettää sen uudemman kerran kostoksi ostajalle tekstillä: " Tässä korvaukseksi toinen samanlainen eli saat kaksi yhden hinnalla. Toivottavasti tämä korvaa ehkä liian suureksi nousseen maksun siitä ensimmäisestä." . Heh!
Kommentit (8)
ostanut paidan ja hyvällä omalla tunnolla repinyt sievoiset voitot =)
omassa pikkukaupungissaan kirpparilla, kun juuri oli lähettänyt sen pari viikkoa aeimmin toiselle puolen Suomea. Olin ihan sormi suussa, että voisiko tilanteen jotenkin hyödyntää.
ap
Vierailija:
omassa pikkukaupungissaan kirpparilla, kun juuri oli lähettänyt sen pari viikkoa aeimmin toiselle puolen Suomea. Olin ihan sormi suussa, että voisiko tilanteen jotenkin hyödyntää.ap
köyhempi ihminen olisi riemusta kiljuen ostanut paidan uudelleen ja kerännyt toisen kerran rahaa sillä. Minulle taas maine on tärkeämpää luotettavana myyjänä, että kerron kaikki virheet vaatteesta tarkkaan ja myyn muuten vaan vaatteita, jotka on haettu kirpparilta tai ostettu marketeista vaan omien lasteni käyttöön. Siksi kait olin hieman arka hyödyntämään saamaani tilaisuutta.
ap
No siinä oli pesulapussa meidän lapsen nimi ylivedettynä. Itse olin merkinnyt ja myydessä ylivetänyt. Siksi olen takuuvarma asiasta.
ap
paljastuisin. On sen verran harvoin tuota merkkiä myynnissä.
ap
kehuvaa palautetta??? Oletko vähän prinsessa?