Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanoin äidilleni että colin mäk rei on kuollut, kysyi vaan että kuka se on

Vierailija
17.09.2007 |

Miten 50v muija ei ole koskaan kuullut tyypistä? Sanoin vielä just niinku lausutaan joten ei ollut siitäkään kyse että olisin jotenkin epäselvästi sanonut

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muistan hämärästi kuulleeni nimeä, ei muuta. En tunne urheilijoita enkä oikein ketään julkkiksia. Juorulehtiä tai vastaavia luen vaan kampaajalla, missä sielläkin käyn harvoin. Elämässä on paljon tärkeämpiäkin asioita.

Vierailija
2/13 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa itse tiedät kaikkia muita skottilaisia maailmanmestareita kaikissa mahdollisissa lajeissa. Tai jos tiedät, olet aika epätavallinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimi on hyvin hämärästi tuttu. Miksi se pitäisi tietää??

Vierailija
4/13 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedon pirstoutumisesta. Yleissivistystä ei enää ole, koska jokainen voi itse valita mitä seuraa ja mitä ei. Jos jokin ei kiinnosta, ei sitten. Ennenvanhaan seurattiin uutisia ja urheilu-uutisia, enää ei kai sitten seurata kuin Salkkareita ja Kaunareita. Jos se kaikenmaailman urheilu ei kerran kiinnosta.

Vierailija
5/13 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ihan on kuule suppean ihmisryhmän harrastajien tietoa.

Vierailija
6/13 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tuskinpa itse tiedät kaikkia muita skottilaisia maailmanmestareita kaikissa mahdollisissa lajeissa.

En sanoisi MM-rallia tällaiseksi pilipalilajiksi. MM-rallia seurataan sentään ympäri maailman.

Vierailija
7/13 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vaan ihan on kuule suppean ihmisryhmän harrastajien tietoa.

Annas kun arvaan... Sulla on bussikortti?

*reps*kops*

Vierailija
8/13 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedon määrä on nykyään niin valtava, että lapsillekin pitää opettaa mediataitoja. Pienestä pitäen pitää opetella erottamaan tärkeä ja vähemmän tärkeä tieto toisistaan. Mitä kukaan oikeasti tekee tiedolla kuka on kolin mäk rei?

Vierailija
9/13 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

MM-rallia seurataan sentään ympäri maailman.

Kyllä Suomessakin näytetään esim. yleisurheilua vähän väliä ja silti tuskin kovin moni muistaa jotain skottia, vaikka olisi voittanut olympialaisetkin joskus 90-luvulla.

Vierailija
10/13 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tämäpä ei ollut mikä tahansa skotti, vaan mies joka kilpaili suomalaisia rallikuskeja vastaan MM-titteleistä useita vuosia.

Toisaalta, ymmärän tämän kuka-toi-on? -kannankin. Ei minuakaan kiinnosta joku jääkiekko, sen paremmin MM- kuin SM-tasonkaan. Ihan yks paskan hailee voittaako Suomi kultaa vai pääseekö koko kisoihin.

Siis EVVK, todellakaan. Ja kai niitä on paljon ihmisiä jotka ajattelevat moottoriurheilusta samalla tavalla. Meidän perheessä autourheilu vaan on se juttu, tärkeämpi kuin muut urheilut yhteensä.

Ite kun käy päivittäin monilla autourheilusivuilla, niin pitää tällaisia nimiä niin itsestäänselvyytenä ja sitä on vähän vaikea uskoa, ettei joku muka ole tuollaisesta nimestä kuullutkaan, mutta kai sitten niitäkin on. Uskottava se vissiin on!

Vierailija
11/13 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei mulla ole aavistustakaan myöskään niistä suomalaisista.

Vierailija
12/13 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

42v.

Vierailija
13/13 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äijästä mitään jos meillä ei nuoriso pelaisi Pleikalla sen rallipeliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän