Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras harso vastasyntyneelle? (pehmein, imukykyisin)

17.09.2007 |

Harsomerkkejä kun on niin huimasti niin ajattelin kysyä kokeneemmilta. Eli selvitettävänä olisi harsovaipat, jotka pysyisivät narukuivatuksessakin pehmeinä. Ja mitä imevämpi niin sen parempi.

Esikoisella oli äp-harsoja ja Ruskovillan harsoja. Näistä ensin mainittu mukavan ohut, mutta ei kovin imevä ja Ruskovilla oli mielestäni aika tönkkö.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muistelisin että meidän harsot ovat Disana-merkkisiä. Ovat valkaisematonta puuvillaa ja ohuempia ja pienempiä kuin Ruskovillan. Ihania harsoja, mutta mun mielestä kyllä harsot sinänsä eivät ole kovin imukykyisiä, olen esikoisen harsokokeilujen jälkeen kakkosen kanssa päätynyt bambuimuihin ja sisävaippohin joita olen surautellut itse.

Vierailija
2/5 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MaM ja Imse Vimse. Nämä ovat minusta jotakuinkin samaa laatua ja isoina (80 cm kanttiinsa) ja paksuina toimivat vielä ainakin tuolla puolivuotisella. Ja siis ovat olleet käytössä alusta asti, taitosta vain on vaihdettu vauvan kasvaessa. Narukuivatuksessakin on eroja, kuivatatko sisällä vai ulkonarulla? Nimittäin kun meillä sisällä jäävät aina hiukkasen jäykiksi, en mummolassa ollut uskoa kun siellä tuulessa liehuessaan tulivat superpehmeiksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotoon ommeltuja sisävaippoja olen tehnyt myös ja taskuvaippojakin on kasa sekä niihin mikrokuituimuja, joita voi tietysti käyttää lisäimuna harsojen kanssa, jos sikseen.

Tuosta narukuivatuksesta sen verran, että sisällä taitavat kuivua, kun la marraskuussa ja jos kovin viileää alkaa jo olla niin eipä paljoa ulkona liehu :).

Mutta mielelläni kuulen lisäkommentteja/vinkkejä noista harsovalinnoista.

Miten muuten toi bambu verrattuna esim. hamppuun? Kuinka hyvin imee ja miten kuivuu? Hamppu on meillä ainakin jäänyt kovaksi (college). Minkälaista bambua suosittelette, jos hankkisi lisäimuiksi vielä...

Vierailija
4/5 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ImseVimse harsot on mielestäni olleet mukavan pehmeitä ja imukykyisiä, lisäksi niistä löytyy sellainen 100g paksumpi versio jota olen itse käyttänyt paljon pissaavalla pojallani.

Vierailija
5/5 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä käytettiin/ käytetään engelin harsoja...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi