Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tiesit aikuistuneesi?

Vierailija
17.09.2007 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajusin, etten ole kenestäkään riippuvainen.

Vierailija
2/11 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan oikeasti aikuinen, kun eksyin tälle palstalle ja näitä juttuja lukiessani monesti tekisi mieli sanoa " No mutta lapset, yrittäkäähän nyt käyttäytyä" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi oli se kun huomasin etten enää jaksa mennä minnekään vain " huvikseni" hengailemaan, vaan mielummin jäin kotiin vaikka lukemaan. Ei enää innosta spontaanit seikkailut, ei jaksa tuhlata energiaa " turhaan" .

Vierailija
4/11 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ennen vähän sen suuntaista kun paistoin ekan joukinkun ihan itse :)

Vierailija
5/11 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä edes kannata, vaan voi valita ihan itse, mitä haluaa. Esim joulupöydässä ei ole PAKKO olla kinkkua kun aina äitikin sellaisen teki. Vaan itse voi ihan miettiä, halutaanko tänäkin vuonna kinkkua vai maistuisiko jokin muu paremmalta.

Vierailija
6/11 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pata kattilaa soimaa ;).

Vierailija
7/11 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

eikä edes kannata, vaan voi valita ihan itse, mitä haluaa. Esim joulupöydässä ei ole PAKKO olla kinkkua kun aina äitikin sellaisen teki. Vaan itse voi ihan miettiä, halutaanko tänäkin vuonna kinkkua vai maistuisiko jokin muu paremmalta.

Piti karrata joka asiassa vastaan ja siksi meilläkään ei ollu joulukinkkua - pyh niin keskiluokkaista. Sitten aikuistuin ja tajusin että perinteet on oikeasti ihan kivoja, kinkku maistuu hyvältä, eikä mun tarvi olla aina niin trendipelle joka asiassa. Voin sitten väkertää sitä kikhernepaistosta 364 muuna päivänä vuodessa...

Vierailija
8/11 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätin mieheni koska hänen kanssaan en olisi koskaan voinut perustaa perhettä, hän oli sen verran taivaanrannanmaalari. Osaa pitää hauskaa ja hemmotella mutta ei hänestä ole vastuulliseksi perheenisäksi.

Vierailija
9/11 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siinä vaiheessa oli aikuinen, kun tosissaan huolehti omista asioistaan (vuokrat, laskut, kela jne) rutiinilla. Niissä main (parikymppisenä) aloin jo tosissani myös vauvakuumeilla, mieheen piti vain tutustua paremmin. Muutaman vuoden päästä alkoi tulemaan lapsia, jolloin huomasin olevani myös kaikkien muiden silmissä aikuinen. Nykyään (olen nyt 29) huomaan, että aikuisuuteen liittyvistä asioista on todellakin tullut status quo, ja nuorten jutut tuntuvat vierailta. Ajattelen myös tulevaisuudesta aivan eri tavalla kuin ennen, tajuan kuolevaisuuteni.

Vierailija
10/11 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käyttäytymään kuin pikkuinen kakara jos siltä tuntuu. :)

Tämä kaikki ei nimittäin poissulje vastuuntuntoa.

Vierailija
11/11 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolehdin huomisesta. Mielummin vietän perheiltoja kun olen ulkona bailaamassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan