Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako mistään ostettua villahousuja leikki-ikäiselle?

Vierailija
17.09.2007 |

Lapset eivät tykkää villahaalareista, minustakin ne ovat aika hankalia käyttää - niitä lojuukin tuolla kaapissa.. Villahousut voisivat olla aika kätevät, mutta saako niitä mistään?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa villahousujen suhteen.

Päiväkotityöntekijänä ihmettelen kun lapsilla on yleensä vain kolitsipuku ulkohaalarin alla. Varsinkin syksyllä ja keväällä on hyvä olla villikset puvun ollessa kevyempi lasten istuskellessa maassa ja kivillä. Olisiko joku kummi, mummi tai hyvä ystävä joka neuloisi teille? Tässä eräs hauska villahousutarina omalta kohdaltani:

Kävelin kirpparin käytäviä etsien niitä näitä...siihen sitten hätäinen mummo kyselemään, että onko täällä villahousuja myynnissä, tarvitsee lapsenlapsellen vaunuihin eikä mummo näe itse kutoa. Etsimme yhdessä mutta ei löytynyt ja - ajattelin tuota mummoa joka ei voinut neuloa, olin onnellisessa asemassa terveydessäni että minä voin! Joulu oli kyllä pian tulossa, mutta sanoin hänelle neulovani kun anopiltakin oli jäänyt paksua lankaa. Hän sitten että täytyy tulla isot housut niin mahtuu pitkään. Nauroin kotona puikoissa että olisi ison perheen äidillä muutakin tekemistä ennen joulua, mutta sainhan hyvän mielen, ne villikset tuntuivat olevan tosi tärkeät nukkuvalle ulkoilijalle.

Neuloin ensin kaksi lahjetta suljettuna neuleena ja yhdistin ne pyöröpuikolle lisäten väliin haaraa varten silmukoita.

Neuloin pyöreätä ja muistin toiveen isoista housuista ja neuloin niin että meni varmaan alkuun kainaloon asti ja on kai mahtunut parikin vuotta. Ei ollut sauoja kuin haarakohdassa. Huh-huh, kaikkea sitä...

Vierailija
2/6 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen nähnyt aikaisempina vuosina jossain marketeissa tai tavarataloissa sellaisesta paksusta ja tiiviistä villalangasta tehtyjä housuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ois myynnissä hutonetissä, mutta kun ei saa mainostaa...niin en sitten kerro nikkiäni: )

Vierailija
4/6 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuutisenkutomo piste fi

Vierailija
5/6 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettu Miraakkelista Tampereelta, varmaan myydään muuallakin.

Vierailija
6/6 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... oli ohuita villaisia kalsareita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan