Mun vaatekaappi on ihan kauhea. Tai siis, sen sisältö.
Vaatteita on paljon, mutta yhteensopivuus hukassa. Työpukeutumisen koodi vapaa, ei tarvi jakkupukuja enkä niissä viihdykään kuin satunnaisesti. Tuntuu, että yhteensopivien topin, villatakin ja hameen ja sukkisten löytäminen on ihan toivotonta. Ja sitten vielä kengät. Joku aina klikkaa kokonaisuudessa. Onko jotain ammattilaista, joka voisi auttaa tämmöisen asian selvittämisessä? Ei huvittaisi joka aamu tuskailla kaapin edessä että mulla ei oo MITÄÄN samaan aikaan kun paidat putoilee hyllystä lattialle.
Kommentit (6)
Pitäisi saada itseään kerrankin niskasta kiinni ja heittää puolet vaatteista (liian pieniä, liian suuria, liian epämuodikkaita, liian kutittavaa materiaalia...) Uffiin, niin olisi takuulla helpompi koota aamuisin asukokonaisuuksia niistä jäljelle jäävistä vaatteista.
näinhän joku neuvoi tuossa hoitovapaalta töihin-ketjussa.
ja kaikki ne vanhat vaatteet joita et ole käyttänyt viime kaudella POIS
Töissä meillä on työasut, joten vaatteita ei ole pakko hankkia sen puolesta. Vaatekaappini on niin hirveä, etten osaa sanoin kuvailla.
Oon käynyt pukeutumisneuvojalla ja ostin jokusen asun, mutta ei ole rahaa ostaa kolmea vaatekertaa kerralla. Ja toisaalta oon varmaan liian pihi, aattelen, että tää on vielä kunnossa ja ihan muodikas ja voin käyttää, tää on ihan hauska jos vaan löytäsiin sopivan yläosan..
ap
Seuraavaksi hanki käsiisi Woodalin ja Constantinen Tyyliä vai ei? kirja.
Se on tyylin pikkujättiläinen, sisältää tietoa sopivista väeistä, eri vartalotyypeille sopivista vaatteista, asusteista, meikeistä etc etc. Todella hyvä kirja. Ystävälläni oli tämä kirja, ja halusin sitten itsellenikin oman.
Suosittelin toisessa ketjussa yös eräälle toiselle joka kaipaili vinkkejä.
Kaunista syksyä!
Väriä pukeutumiseen haen yläosien kautta, ne eivät ole mustia koskaan.