Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BB-taloon tulee taatusti lisää asukkaita vielä, oletteko ajatelleet?

Vierailija
17.09.2007 |

Jos laskeskelee viikkoja tuonne joulukuun alkuun, jolloin ohjelma loppuu, niin huomaa, etteivät nykyiset 9 asukasta riitä missään nimessä. Joka sunnuntai lähtee kuitenkin joku.

ovatkohan asukkaat itse miettineet tätä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne tulee vielä 3-4 tyyppiä, riippuen siitä, onko vika viikolla vielä 3 asukasta talossa.

Vierailija
2/7 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä usko, että kukaan uus sitä voittaa. Nytkin on niin symppiksiä asukkaita (Aki, Jarkko, Sauli).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska BB voi muuttaa sääntöjä milloin tahansa. Mutta siis 95 % todennäköisyydellä tulee kyllä uusia.

Vierailija
4/7 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tulee. Ja ei haittaisi yhtään jos tulisi tyyppejä, jotka olisi älykkäitä ja hauskoja ja jotka hallitsisi tilannekomiikan. Kenen tahansa vitsit vähenee parissa viikossa, joten tärkeää olisi tilannekomiikka.

Oletteko muuten miettineet, että ketkä ovat seuraavassa häätöäänestyksessä?

Mun laskelmien mukaan varmaan Heka ja Maxine, joista varmaan Heka sit lähtee. Jos oikein hajautuu äänet, niin voi tietty olla vaikka Piia tai Kadikin äänestyksessä, jossain tapauksessa jopa Heli, tosin Heli lienee talon ulkopuolella epäsuositumpi kuin talossa, joten epäilen, että ei tule äänestykseen.

Vierailija
5/7 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna uudet asukkaat (esim. Olli) olivat hyviä tyyppejä, toivottavasti tänäkin vuonna tulisi hauskoja ihmisiä.

Luulen, että Heka on seuraavassakin äänestyksessä, mutta äänet jakautuvat varmaan tasaisemmin kuin ennen. Naiset saattavat antaa Helille ääniä, mutta Maxine, Kadi ja Piiakin saavat varmaan pisteitä.

Vierailija
6/7 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska nythän ei oo oikeesti vielä yhtään tullu, kun Helikin tuli vaan Tiianan tilalle. Ja varmasti taas joku vanha palaa takaisin taloon, niinkuin viiemvuonnakin. Eli tulee äänestys siitä, että kuka tippuneista laitetaan takaisin taloon ja veikkaan että Eikka palaa taloon!!:D

Vierailija
7/7 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadi ja Henri seuraavassa äänestyksessä, joista Henri lähtee. Tämä mun veikkaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä