Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

### Syyssissit viikolla 38 ###

17.09.2007 |

Huomenta ja mukavaa alkanutta viikkoa!

Aloittelin uuden pinon uuden viikon kunniaksi! =)

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti, tämä aika menee LIIAN nopeasti!!!!

Mukava kävely ilma, aamupäivä lenkki tehty ja pikku mies nukkuu vaunuissaan.

Täällä ei ihmeempiä.. Hyvin voidaan..

Vierailija
42/45 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hurjaa miten tämä aika juokseekaan - Teillä on jo kohta isoja vauvoja, verrattuna näihin loppukuussa syntyneisiin sisseihin. Niin ne vaan kasvaa, vaikkei aina tahtoiskaan :)

Kyllä olis jo mukava päästä tänne vauvailemaan! Kovasti on tullut luettua kuulumisianne ja samalla muistutellut mieleen, mitä se arki vauvan kanssa sitten mahdollisesti on.

No jaksellaanhan kaikki porskuttaa etiäpäin - mahakkaat sekä mahattomat :P

Dumle rv 40+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun sitten 1kk kuvaa kehiin, Piiu :) . Piti jo aikaisemminkin kommentoida vielä tuota imetysasiaa sulle ja vm:lle ja muillekin tuon ruuan ja juomisen tärkeydestä. Laittakaa esille keittiöön jotakin helposti saatavia välipaloja esim. hedelmiä ja niistä etenkin banaania, jossa runsaasti energiaa. Itse haukkaan mm. klo 3-4 aikaan yöllä lähes järjestään yhden banaanin imetyksen jälkeen ja juon vettä ainakin puoli litraa. Päivisinkin lämpimien ruokien välillä syön esim rahkaa (jossa mukana esim. vatkattua creme vanilla kermaa) marjojen kera. Suklaatakin menee, tosin yritän pitää aiempien lasten kanssa olleen levy per päivä nyt paremmin kurissa tyyliin levy per joka kolmas päivä. Mä olen vielä ensi viikonkin niin onnellisessa asemassa, että mies kokkaa meillä lämpimät ateriat, sitten onkin jo paluu arkeen kun hän palaa töihin. Täällä on kuulkaa syöty erittäin hyvin ja maukkaasti :) . Mitenköhän käy jatkossa :/ ...?

En nyt muista kellä oli se kamala kokemus Salosta (minttupipsa?), että vauvalle ei annettu lisämaitoa. Herra jestas mitä rääkkäystä, mun mielestä tuossa ei ole mitään inhimillistä. Toivottavasti salolaiset äidit ovat valittaneet ja kyseenalaistaneet käytäntöä ihan maanlaajuisestikin. Kaikkea ei yksinkertaisesti tarvitse hyväksyä, oli perustelut mitkä tahansa!

Dumle, kiva kun kävit kommentoimassa ja tervetuloa pian jo ihan oikeastikin tänne nyytin kera :). Sinua ja muitakin jo kovasti tänne odotellaan. Taidetaan kaikki käydä välillä taustailemassa ja lukemassa teitin kuulumisia odotus puolella. Jännä, kun tämä yhteys meidän mammojen välillä on jo näin vahva.

Rakkausvauva, meillä tuntuu olevan aika samanlainen maku noiden nimien suhteen. Se Aada oli vielä pari vuotta sitten ihan ehdoton ykkönen nimilistalla, vaikka lasta ei ollut tiedossakaan. Sitten siinäkin kävi niin, että mua alkoi tökkimään nimen yleisyys, mutta kaunis nimi se on edelleen ja toinen isommista tytöistä ehdottikin sitä yhdeksi kolmesta nimestä, mutta etunimeä ei sitten kuitenkaan Aadasta varmuudella tule. Mutta kiva, kun teillä sitten se Aada :).

Jaahas, nyt pihalle, kun tyttökin nukkuu tyytyväisesti vaunuissaan.

Haikarapolska ja " Olivia" 3vkoa ja 6 päivää

Vierailija
44/45 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jopas oli tuolla odotuspuolella uutisia, kolme tuoretta vauvaa! Hienoa!

Meillä muu poppoo palaili mökiltä. Olihan täällä kyllä rauhallista ja omituistakin. Vauva oli kyllä ihmeissään iltapäivällä, kun tuli taas arkihässäkkä, eikä päässyt kunnon syvään uneen kuin vasta äsken. Luulenkin, että aloitti nyt alkuyön pitkän unipätkän. Taidan kantaa hänet kohta kantokopassa ylös makkariin ja mennä itsekin nukkumaan. Täytyy vaihtaa vaan vaippa sitten jossain välissä.

Että eipä tänne sen kummempia. Oli kyllä kova ikävä muuta poppoota. Tulivat sitten kaikki flunssaisina ja hieman äreinä tänne kotiin. Toivotaan, että mulle ja vauvalle ei tule tuota tautia. Tuo imeväisen nuhanenä ei ole kiva juttu, kun menee tisuttelu vaikeaksi. Mutta toivotaan, ettei heti tulekaan tautia.

Onnittelut piiun pojalle! =)

apinaemo ja koko muu lauma

Vierailija
45/45 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan haikarapolska huomenna kuvan pojasta, sen kunniaksi kun tuli kuukausi täyteen.. =) Nyt en enää jaksa alkaa räpeltämään..

meillä poika nukkuu kovassa metelissäkin, joten onneksi ei ole tuota nukkumis ongelmaa.. Poju veteli sikeitä torstai iltana, vaikka 10 8 vuotiasta innostui riehumaan lasten kutsuilla.. Isänsä unen lahjat!! =)

Palailen huomenna, massu täysi tortillaa, painaudun sohvan nurkkaan..

Paljon oli tosiaan vauva uutisia.. Ihanaa!!