*****KOTILOT***** Ma 17.9.07-
Heips vaan!!!
Uusi päivä ja viikko ja UUDET KUJEET :)
Mitenkäs viikko läähtenyt käyntiin. Täällä tuusulassa ainakin sataa, joten sillai tylsää. Sisä aamupäivä tulee...ei vaan jaksa pukee kaikkia releitä noille ja itelle päälle.
Viola tossa mainitsi edellisessä ketjussa oireista jne. Mulla eka raskaus meni kuin unelma, vaikka supisteli paljon, mutta enhän mä sitä " tajunnut" , että on sitä :) No, jäin pois töistä 1kk ennen äippälomaa. SItten vaan nautin vauvan odotuksesta. Ja fiilisi oli mahtava. Toinen raskaus oli sitten ihan erilainen. Oli " pieni" siinä jaloissa pyörimässä, muuttoa ja kämpän myyntiä, talon ostoa ja remonttia ja muutenkin koko raskaus jotenkin " masentava" . Vaikka vauva oli tosi toivottu, niin jotenkin mieliala oli alamaissa kokoajan. Tämänkin tajusin vasta jälkikäteen.
Nyt tää kolmas ollut ihan hyvä siis mielialallisesti. Mutta nyt tullut kummallisia pelkoja synnytystä kohtaan, jaksamista jne. Kait tää kuitenkin on normaalia. Ja nyt alkanut vähän olee katkonaiset yöunet. Maha painaa ja herään aina siihen, että mahaan sattuu, kun onneton yritän nukkua mahallaan...TÄLLÄ MAHALLA!!!!!!!!!
Muuten raskaus mennyt hyvin, paitsi noita supisteluita ollut jonkin verran. Ja kyllä fiilikset on ihan päivästä kiinni..... Ja kuvitelkaa...mä jo mietin NELJÄTTÄ!!!! Hullua!! Kun saisi terveenä tämänkin ulos ja kaikki menis hyvin...ja mies sanonut , että nää on nyt tässä :) Olen siis todellakin jotenkin omituisesti kieroutunut ihminen :)
Mukavaa päivää kaikille!!!!!
MR ja sintti rv 35 ja risat
Kommentit (26)
Tsirppana: Sähän olet rehkinyt ihan kunnolla!!!!! Vai Hyvinkäälle...eihän sitä tiedä jos vaikka satuttais samaan aikaan :)
No, mullakaan ei ole (toisaaltaan onneksi, vielä/enään) mitään siihen suuntaavaa, että olisi tulossa. Ei ole nyt edes pahemmin painanut eikä supistellut yhtään. Ainakaan tänään. Eli välillä näin, hyvä päivä :)
Pihahommiakin tein vähän. Mullakin olisi kyllä kylppärin laattojen puunaus edessä...olivat meinaan sen näköiset... Tosin jos noi ikkunat ensin....
MR
Tänään jatkui rehkiminen: Imuroin ja pesin lattiat ihan oikeen perusteellisesti ja meni vaivaiset kaksi tuntia. Lopputuloksena paikat kipeenä, mutta ei supistuksen supistusta. Höh.
Kyllä se on uskottava että ei mulla synnytys ala siivoamalla. =)
No onpa kokeiltu ainakin taas.
Ja eihän sitä tosiaan tiedä jos yhtäaikaa nyyttejä hyvinkäältä haetaan.=)
Tsirppana rv 38+0
Olettepas te tosiaan ahertaneet Tsirppana, MinttuRouva ja muut. Pitäisiköhän munkin alkaa kuuraamaan saunaa ja kylppäriä, jos sillä onnistuis häätämään tämän kaverin ulos. Sillä kun ei tunnu olevan aikeitakaan tulla pois. Molemmat edelliset lapset kun olivat jo maailmassa tänä ajankohtana. Limatulppakin meni eilen ja olin ihan varma että saisin tänään nyytin syliini, kun esikoinenkin syntyi seuraavana aamuna limatulpan menosta. Oli pettymys herätä aamulla kun ei ollut tullut merkkiäkään supistuksista.Huomenna olis mahdollisesti sitten käynnistys, jos ei sitä ennen tule.
Viola71: Hauska kuulla että oli hyvät ultrakuulumiset! Tuntuu, että oli itse ihan äsken tuossa vaiheessa. Aika menee sitten uskomattoman nopeasti.
72oinas: Toivotaan, että veijari päättäisi vielä kuitenkin itse kääntyä, ettei tarvitsisi yrittää kääntämistä. Mulla on kakkonen perätilasta ja kolmonen poikkitilasta kääntyneet molemmat raivotarjontaan juuri ennen äippäpolille käännökseen menoa. Niin ja isoja vauvoja molemmat, itse olen keskikokoinen.
Toivottavasti seuraavan kerran tulen tänne kirjoittelemaan vauva masun ulkopuolella! Ja nyt metsäretkelle poikien kanssa...
tömpsis 40+5
täällä kotiloissa eletäänkin jänniä aikoja, monet on niin loppusuoralla.
Mulla kuvotus jatkuu ja olen sitten joutunut kertomaan jo vanhemmillekin ja 9-vuotiaalle pojalleni. On niin karsee olo että pakko kertoa, muuten luulevat joksikin vakavammaksi.
Viola rv7+5
Jospa nyt hiukan esittelen itseäni!
Olen 25v 2pojan äiti.(sekä 1 enkeli pojan joka kuoli kohtuun 6/2003 rv 41) Nyt siis menossa 4 raskaus. Asumme valkeakoskella ok-talossa.
Naimisissa oltu pian 3v ja yhteiseloa pian takana 10v.
Tän meidän masukin La on 26.2.2008,eli nyt on rv 17+5. :)
Pojillamme on ikää 3v1kk ja 1v8kk.
Vointi on ok ja rakenneultraa odottelen! :)
Nyt kiisselin tekoon! HEIPSIS!
Meillä koko perhe nukkui tänään 9.30 saakka. Ihanaa. En muistakkaan koska olisi nukuttu niin pitkään ja kohtahan on ihan turha odottaa saavansa nukkua. =)
Eilen kuurasin kylppärin seinät ja lattiat ja riehuin ihan tosissani ja höh ei supistuksen supistusta se aiheuttanut. Taitaa tämä vauva viihtyä tosissaan masussa.
Ensi keskiviikoksi olen varannut vyöhyketerapia ajan, mutta veikkaan ettei siitäkään mitään hyötyä ole, mutta täytyy nyt kokeilla. =)
Mintturouva: Minä olen nuo kaksi aikaisempaa synnyttänyt naistenklinikalla ja nyt menossa hyvinkäälle. Esikoinen piti syntyä hyvinkäällä, mutta kun tuli liian aikaisin niin en päässyt sinne.
Tsirppana rv 38+0