Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

o0o HELMET VIIKOLLA 38 o0o

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jäi todella vaivaamaan nuo yöitkeskelyt, niin surffasin helistin.fi sivustolla ja taisin löytää vastauksenkin:

Luin muistaakseni HUS:n sivuilta, että just siinä ½-vuoden kieppeillä vauvan uni alkaa muistuttaa aikuisen unta niin, että REM-unen määrä lisääntyy. REM-unihan on sitä " uniennäkemisunta" ja vauvalla REM-jaksot sijoittuvat nimenomaan aamuyöhön. (kopioitu teksti pinosta http://www.helistin.fi/keskustelut/viewtopic.php?t=27367 )

Aiheesta on myös sivulla http://www.hus.fi/default.asp?path=1,28,820,2547,6444,6445,7649#taustaa

Huhhuh, mikä helpotus =D

Vierailija
42/45 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en jostain syystä ole tohon huutonettiin tutustunut tarkemmin. olen kyllä monilta kuullut, että sieltä saa tehtyä hyviä ostoksia ym.

joo kuvallisia ilmoituksia laitan aina, kun onhan se kiva heti nähdä mitä ollaan myymässä. olen yrittänyt kaksplussan kirpparilla myydä aina sillointällöin. täytyypä joku päivä yrittää saada aikaiseksi kuvata jonkinlainen vaatepaketti ja tutustua, miten sinne huutonettiin saa kuvan ladattua ; )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävinpä heti lukaisemassa Ufan laittaman linkin (ensimmäisen) ja sivun ekana oleva teksti on ihan kun meilta!! Ei huuda joka yö, mutta aika useesti ja yleensä ajoittuu aamuyöhön..

Tää on alkanu ihan hiljattain. Ilmeisesti liittyy siis tähän ikään.

Meillä huuto ei kestä kovin kauaa ja välillä riittää ihan silittely, välillä ei auta mikään, mutta menee suht nopeesti kuitenkin ohi!

Vierailija
44/45 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin viikon päätteeksi tulin utelemaan, että mikä on teidän vauvojen herkkuruokaa? Pistetäänkö reseptit jakoon! Käytättekö ylipäänsä paljon mausteita? Meidän pikkuherra on vähän nirso äidin tekemille lihasoseille, joten ne kiinnostais eniten. LIhat uppoaa parhaiten purkista siis meillä, mut äitiä se ei innosta ollenkaan vaan mieluiten antaisin vaan omatekoista. No mutta nyt on poistuttava iltapuuron keittoon!

Vierailija
45/45 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Viherrys, meillä paras naudanlihasose on tällainen: naudan ulkofilettä noin 400 gr keitettynä 2 pienen bataatin ja puolikkaan sipulin kanssa. Soseeksi ja jääpalakuutioastiassa pakastettuna pakasteeseen. Sulatan näistä yhden tai kaksi palaa erilaisen vihannessoseen seuraan eli esim. keitetyn perunan ja porkkanan kaveriksi. Muita mausteita en ole käyttänyt kuin sipulia.

Kanasoseista suosikki on kukkakaalin ja kesäkurpitsan kanssa höyrytetty sose.