Apua liitoskipuihin!!!!
Onko mitään, millä helpottaa liitoskipuja? Alaselkä/häntäluu ollut kipeä jo pidemmän aikaa, mutta nyt on kipeytynyt nivusetkin=( Esikoista odottaessa ei mitään vastaavaa ollut. (Esikoinen syntyi 08/06) ja nyt sitten kamalat tuskat. Ja varsinkin jos makaa selällään ja pitäis nousta ylös tai kääntää kylkeä... Tai lelujen kerääminen lattialta ym. vedet vaan tirskuu silmistä! Tai en keksi mitään muuta syytä, mitä voisi olla kun liitoskipuja. Nyt siis huomenna alkaa rv21
Onko mitään tehtävissä vai onko vaan kärsittävä loppuun asti?
Tiiukka
Kommentit (3)
Mulla aivan hirveät liitoskivut alkoivat rv 28, tukivyö
auttaa ja lääkärin määräämä särkylääke niihin pahimpiin kun ei voi liikkua, nukkua jne...nyt alkaa helpottaa rv 34. Mutta kaikenkaikkiaan on vaan kärsittävä ja oltava siten kun parhaiten pystyy. Parku on päässyt pahimpina päivinä.
ei siis kohtua nostava vaan ihan vain sellainen joustamaton vyö, jolla sidotaan lantio kasaan. ELi tulee lähes pakaroiden korkeudelle ja kiristetään takaata niin kireelle kun saa (eipähän pääse pieru karkaamaan). KOkeilla voi jollain ihan tavallisellakin vyöllä (esim. nailonvyö jossa sellanen portaaton solki).
Vyötä kannattaa käyttää sellasinakin päivinä jolloin kipue ei ole niin paha, sillä. ITse huomasin että jos luistin vyön käytöstä niin seurava päivä oli aina vain pahempi.
Mutta lohdutuksen sana että mulla ainakin helpottivat taas jossain vaiheessa..nyt jo palanneet takasin mut ei viel niin pahoina kuin noilla viikoilla kun sä nyt olet. Sängyssä auttaa tyyny jalkojen välissä. Tukivyö helpottaa jonkin verran ja meillä on miehen kanssa diili että lasten leluja mä EN siivoo enää ollenkaan!
Tylsä vaiva!! Jaksuja!!
masu 29+2