Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tukisukat Tallinnasta ?

16.09.2007 |

Hei !

Olis varmaan pitänyt hankkia tukisukat jo odotusaikana ( 3 kpl takana), mutta ei tullut hankittua. Tällä hetkellä suonikohjut aloittevat vihoitteluaa.

Instrussa tukisukat näyttävät maksavan 49 ¿... Myyjä sanoi, että minun tapauksessani ns. lentosukista ei taida olla apua, kun on jo oireita. Olen menossa Tallinnaan parin viikon kuluttua. Löytyykö sieltä halvemmalta ? Ja osaisitko neuvoa, mistä etsiä ?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käyttänyt tukisukkia raskauden alusta lähtien (töissä koko päivä jalkojen päällä). Itse ostin Helsingistä Soleuksesta tukisukat. Itselleni riitti työkäytössä polviin asti olevat tukisukat ja niistä maksoin 18euron paikkeilla. Niissä on kompressioluokka 1, joka useimmiten riittää raskauden vaivoissa ja suonikohjuissa.

Muita paikkoja on ainakin Respecta joka myy samoja sukkamerkkejä kuin Soleus ja sitten Terttu Lilja, jolla on eri merkki. Siitä merkistä ei kokemusta. Mutta kaikissa näissä paikoissa otetaan mitta nilkasta ja pohkeesta, jotta saadaan oikean kokoinen sukka.

Lentosukissa (instru) ainakin itselläni myyjä kysyi vain kengän koon ja en sitten ostanut sieltä sukkia, koska kengän koolla 39 löytyy aika paljon eri paksuisia jalkoja, joten en luottanut että ne olisivat olleet yhtä hyvät kuin jos mittaa jalan ympäryksen.

Mukavia tukisukkahankintoja :)

OonaLiinu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla