Muita vaateväri/malli hulluja pikku poikien äitejä??
Edelleen jaksan jatkaa tätä täälläkin monta kertaa sanottua " pojille ei ole VÄREJÄ" -valitusta,muttatänä syksynä se taas on NIIN totta!!
Kaikkien merkkien ulkovaatteet on täynnä joko kamalia,synkkiä värejä tai sitten pojan vaatteeseen on varppina aplikoitu joku ällön synkeä kuva... Joskus päälle aplikoidut synkkikset saa ratkottua pois (esim pipoista) mutta ainakin meidän kauppoihin esim tän talven malliston Kivat-myssyt olikin yhtäkkiä aplikoituja dinoilla yms,vaikka ennen Kivatilta on,harvinaista kyllä,löytynyt kuvioimattomia pipoja ja hattuja...
Ja toppavaatteet,neulepuserot!!! Ja noh,tottakai löytyy joitain tanskalaisia tmv vaatemallistoja joista sit löytyy kivojakin vaatteita,mutta kotiäidillä kun ei ole varaa ostaa kovin montaa 54e maksavaa neulepuseroa jne...:(
Nytkin haluaisin oranssia pojalle niin hakemalla saa hakea...
Kommentit (23)
Tuo örkkilinja on kyllä hallitseva. Mutta tähän asti olen löytänyt ihan kivasti söpöjä ja värikkäitä vaatteita. Usein kyllä harmittaa kun joku kivanmallinen ja värinen paita on pilattu jollain hirviöllä.
Meillä on paljon oranssia ja on ostteu popilta, zarasta ja h&m:ltä.
Mutta hulluksi välillä tunnen itseni,asun myös ns. takapajulassa (3:lle,ei siis lähimaillakaan zaraa yms) ja huutonet kovassa käytössä :)
Ja siis hulluksi siinä mielessä,että tuntuu et muiden poitsujen äidit katsoo välillä vähän kieroon meidän poikaa kun spidermanien ja dinojen keskellä vilkkuu meidän pojan kirkkaanpunainen välikausitakki ja sini-beige-punainen pipo (kaikki ilman ällöjä logoja tai örkkiärkkejä...)
ap
puen lapseni iloisiin väreihin, kuten punaiseen ja oranssiin. Kivoja lastenvaatteita löytää juuri huutonetistä ja esim. Pop:ilta, Exit, Esprit, Lego, Lingon&Blåbär-merkeiltä ja myös H&M:ltäkin.
Täällä pääkaupunkiseudulla on tietysti helppoa löytää mieleisiään vaatteita mutta onneksi on netti jonka kautta voi vaatteita tilata kauempaakin.
Minun 3-v. poikani erottuu myös muista lapsista vaatteidensa perusteella, mutta vain positiivisesti :-)
Örkkejä en ole vielä ainakaan suostunut ostamaan (poika nyt 2v2kk), se aika on ehkä vielä edessä. Yksi pääkallopaita pojalla on, mummonsa ostama. Vannoin minä aikanaan tytön kohdalla, ettei hänen vaatekaappinsa täyty vaaleanpunaisista vaatteista, mutta niin niitäkin meillä löytyy - aika paljonkin... Mutta kun tyttö kerran tykkää vaaleanpunaisesta ja pinkistä. Minä pidän huolen, ettei vaatteet ole pelkästään barbie/winx-linjaa.
Talvitakiksi, kaupunki- ja kyläilykäyttöön hommasin pojalle H&M:ltä oranssin toppatakin, mutta talvipuku on sininen, kaunista sinistä mielestäni.
ostin juuri pojalle musta-kirjavat toppahousut joissa pääkallokuvia.. sopivat muutes tosi hienosti oranssin toppatakin kanssa!
värit on aivan järkyttäviä. Kuten edellä joku muukin mainitsi, niin myös minä inhoan tummansinistä ja örkkejä. En tajua miten suomeen ei tuoda kauniita ja kivan värisiä poikein vaatteita. Espanjasta niitä esimerkiksi löytyy vaikka kuinka paljon. Ajattelinkin ennen tätä pikkukakkostani käydä ostoksilla vanhempieni luona Espanjassa. Sieltä löytyy pojille ihania keltaisia, punasia, limejä ja muita värejä. Suomesta saattaa kesällä löytyä jotain kivaa, mutta kun talvi tulee, niin vaatteet ovat pelkästään mustia ja tummansinisiä. Yök.
Eniten käytössä H&M, Lindexin Fix, Exit, Lego, Mayoral, Esprit, Benetton ja huutonetin löydöt (uutta ja värikästä), ulkovaatteissa Reimaa, mutta värikkäillä asusteilla.
Kotikaupungin kaupoista ei ihan kaikkea löydy.
En viitsis ihan pilkkahintaan myydä, kun suurin osa on Hillfigeriä, Timberlandia ja RL.... Enkä millään jaksais kuvata huutonettiin niitä..
Oisko ehdotuksia?
yhdessäkään ei ole örkkejä, lieskoja tmv. Väreinä beige, v. sin, ruskea, punainen ja oranssi
Ostaisitko pakettina esim. 20 vaatetta ja 2 kengät 75¿?
Siellä on kivoja yksivärisiä ja esim. värikkäistä farkuista saa aika helposti ratkottua sydämet ja kukat pois jne. Ja haittaako nekään aina. Meillä 4v pojalla on ollut nyt syksyllä limenväriset lenkkarit tyttöjen puolelta ja niissä on kukkia ;) Tosin aika sotkuisia kukkia, ettei niitä heti kukiksi tajua ellei katso ihan vierestä.
En pukisi poikaa kokotummiin, enkä kokosinisiin tms., kaikki ulkovaatteet ovat keltaisia, punaisia tai oransseja (käytettynä kun onneksi löytää silloin tällöin kivoja juttuja).
Meidän syyskengät on BOGI:n nahkaiset yksiväriset kirkkaanpunaiset kengät ja mainittu pipokin sisältää sisäpuolella tekstin GIRLS by Kappahl :) Takki on sentään poikein,mutta eipä sitäkään tiedä koska on ihan yksivärinen punainen välikausitakki :)
Ja nyt talveksi löysin tyttöjen puolelta just kivan palmikkoneuleen,yksivärinen oranssi ilman kavennuksia tai kuvioita,mistäs sitä tosiaan tietää että onko se tyttöjen vai poikien puolelta :) Poika itse kylläkin kaupoissa suunnistaa tietysti vain poikien puolelle :) mutta ei myöskään tykkää yhtään örkkikuvioista,enkä todellakaan ole " istuttanut" tätä poikaan,koska en ole tätä kotona puhellut,vain ostanut " mitään sanomatta" mieleisiäni vaatteita pojalle :)
Niin,tummansinisiä meillä on joitain vaatteita,koska esim ulkohousuissa on kamalan usein joko tyttöjen kirkuvasti kuvioituja tai poikien yksivärisiä,tylsiä... Joten tällähetkellä ainakin löytyy kahdet yksiväriset tummansiniset ulkoiluhousut,mutta onneksi muut ulkovaatteet omaavatkin sitten väriä..
Suhteettoman kovan työn joutuu minusta ainakin pikkuisemmilla paikkakunnilla (Lue HKI ulkopuolella) tekemään värikkäiden/värillisten vaatteiden eteen pojalle... :(
ap
Harmi kun nekin ovat alkaneet laittaa L&B:n logon osaan vaatteista turhan isolla. Meandin kutsuilla olin juuri. Sielläkin on kivoja vaatteita, mutta aika paljon printtejä, ei tosin ihan örkkejä.
Käyppä katsomassa myös Disaintin sivut www. disaint. fi
Kerro nyt, mitä kokoa olisi tarjolla? Mulla poika 140-146 vaatteita " vailla" . Kaapit pursuaa, mutta aina olen valmis uutta ostamaan. :D
Mulla on nyt myynnissä Legon uutta ja uudenveroista poikien vaatetta kokoa 134cm huutiksessa. Myös punaoranssia. Tilasin talvella Saksasta tätä syksyä silmälläpitäen, mutta poika otti ja venähti niin, että siirryimme kokoa ja paria isompiin samantien.
Ostan paljon vaatteita ulkomailta ja ulkovaatteet enimmäkseen Suomesta, Lenneä, Jonathania ja reimaa, myös Timberlandia. Kengät on Timberlandin
t:11, joka kävi saunassa ja laittoi lapset nukkumaan välillä
Papan apina vaatteita, oli kyllä tosi kivan näköisiä! Vaatteissa oli mukavasti jujua, eikä ollut niitä inhottavia örkkejä.
HM:ltä keltaisen, vihreän, vihreäraidallisen, punaisen trikoopaidat.
Ellokselta omenanvihreän ja oranssin neulepaidat.
HM:llä on myös toppatakkeja pojille oranssina ja vihreänä - yksivärisinä.
Aiemmin olen ostanut Legon oransseja ja vihreitä vaatteita.
-beessi-oranssit kengät
-beessi paita jossa VAALEANPUNAISTA kirjoitusta
-kirkkaan punaisia vaatteita
-valkoista!
-oranssia pipoissa
-kuvioina kissaa yms eläimiä
-harmaa
+ tietysti eri sinisiä
Ja poikaani on pari kertaa sanottu tytöksi!! Punaisessa paidassa lukee selvästi sinisellä BOY' s jotain ja hänellä on lyhyt siisti tukka ja sininen (punaisilla reunuksilla)ulkoilutakki... No ei haittaa!
Joten täältä takapajulasta on aika hankalaa löytää pojalle oman maun mukaisia vaatteita. Onneksi on huuto. net, josta olen löytänyt monia beige-ruskea-oranssi-vihreä- linjan paitoja ja housuja. Käytettyjä moni, mutta mitäpä sitten!
Mutta, täältä takapajulasta löysin oranssit kurahousut! =0)