Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on ihan ihmeellisiä pakko-oireita...

Vierailija
16.09.2007 |

Mulla on tapana laskea kaikkea ihmeellistä. Kävellessäni lasken askeleeni, rappuja kulkiessa lasken ne. Siis aina. Oikea jalka on pariton ja vasen parillinen. Aloitan kävelemisen aina ja iankaikkisesti oikealla jalalla. Jos kuljen laatoituksella, lasken kävelemäni laatat.

Esim. tiedän että meiltä on kauppaan 325 askelta, työpaikalleni on 9710 askelta, pururadan rappusissa askelmia on 21 jne...

Tuntuu välillä siltä, että olen ihan kaheli, kun mulla on tällaisia omituisia tapoja, joita noudatan sitä edes suuremmin ajattelematta... =)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempieni avio-eron aikoihin olin täysin pakko-oireinen.

Muistin tuon ajan ihan yht´äkkiä vuosi sitten. Se oli ahdistavaa. Piti aina aloittaa alusta jos meni sekaisin.

Vierailija
2/17 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina pitää menää " tasan" kaikki... Nyt on alkanut olla tosi häiritsevää se että lasken kirjaiminen lukumäärää lukiessa, se hidastaa " hieman" lukemista ja sanoma ei oikein mene perille...

Mistäköhän tämä johtuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mua välillä ihan tosissaan ärsyttää esim. se, että lapsi kysyy multa jotain kesken kävelyn. Silloin menee laskeminen taatusti sekaisin. ap

Vierailija
4/17 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olen päässyt noista sitten pois?

Vierailija
5/17 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairastuttuani kerroin niistä ja kyllä ne liittyy yleensä ahdistukseen ja johkin menettämiseen. Mulla ollut myös pakkoajatuksia. Masennuslääkkeiden aikana ei ilmennyt.

Vierailija
6/17 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko positiivisia vai negatiivisia ihmisiä?

Itselleni on todella tärkeää tehdä asiat omalla tavallani. Tai menen kaaokseen. Eli olen hermostunut. Olen myös hyvin pikkutarkka ja huolellinen.

Voisiko nämä kertoa jotakin?

Vierailija
7/17 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on se. Lapsena oli paljon pahempi mutta nyt aikuisena hieman helpottanut..

Vierailija
8/17 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tämä loppui heti kun jätin eksäni, joka jatkuvasti alisti, nöyryytti ja haukkui minua. Itse oli tietenkin suuri täydellisyys, vasta jälkeenpäin ymmärsin kuinka ahdistunut olin ollut. En muistanut milloin olin edes nauranut viimeksi!

Vierailija
9/17 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saakka masennusta, tosin nykyään siihen on toimiva lääkitys.

Vierailija
10/17 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pikkutarkkuus liittyy pakko-oireiseen häiriöön. Kaikki on oltava omassa päässä tarkassa järjestyksessä tai muuten se laukaisee ahdistuksen.

Vierailija
11/17 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
12/17 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin että tuo oireilu pahenee jos on masentunut, joten pyri siihen että elämäsi on onnellista.

Miten voit tällä hetkellä?

Vierailija
13/17 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vaikka olo onkin ollut parempi, on tuota laskemista kuitenkin koko ajan.

Vierailija
14/17 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity hyviin asioihin elämässä, tuo on ihan pientä ja menee siinä sivussa;-)

Tsemppiä!

Vierailija
15/17 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja leffat tai sarjat saattaa mennä ihan ohi kun jään taistelemaan sanojen kanssa *huoh*

Vierailija
16/17 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskollani tuo vain paheni vuosien mittaan. Kannattaisi kyllä hakeutua ajoissa ammattiauttajan puheille. Ei ole normaalia.

Vierailija
17/17 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aivan allekirjoittaisi väittämää masennuksesta jne. Minua tämä ei häiritse, mutta useinkin mietin sitä, miksi lasken portaita, katukivetystä jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä