Huijausta sanon minä
tilasin lehden x hintaan. Siihen sisältyi TILAAJALAHJA: Lehti oli huono, joten peruin sen. Kyselin lahjani perään, milloin saan. Vastaus oli, tilanne muuttunut
Ehdoissa oli että x hintaan sisltyy 2 lehteä+tilaajalhja, ei tilauspakkoa ja tilauksen voi perua milloin vain. Ainoa ehto lahjalle oli että on maksanut 1. erän, niinkuin olin
He eivät pitäneet sanaansa
Kommentit (6)
oli joku 3kk tarjous ja tilaajalahja. Peruin lehden puhelimitse kys. jakson loputtua. Kysyin saako lahjan, kun ei ollut vielä tullut. Myyjä sanoi, että ei saa, kun ei jatka tilausta. Lahja kuitenkin tuli postissa jonkin ajan kuluttua.
niitten lahjojensa arvoa. Tilasin lehden ja siinä lahjana radio, mukamas melkein 50€ arvonen! näytti ihan lelukaupasta ostetulta lelulta
nyt kyseessä olisi risteily ja sen kyllä haluaisin
radio sellainen punainen ns. retroradio? Voitin jostain kilpailusta kyseisen radion ja on kyllä niin lelu ku olla ja voi,eikä edes toimi kunnolla. Just katoin et jostain sai kyseisen radion tilaajalahjana ja arvo jotain 50e.. huh :D
radio sellainen punainen ns. retroradio? Voitin jostain kilpailusta kyseisen radion ja on kyllä niin lelu ku olla ja voi,eikä edes toimi kunnolla. Just katoin et jostain sai kyseisen radion tilaajalahjana ja arvo jotain 50e.. huh :D
Katso-lehden kylkiäisenä tuli
mä tekisin ehkä valituksen johonkin. harmittaa tollanen