Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huijausta sanon minä

Vierailija
24.10.2008 |

tilasin lehden x hintaan. Siihen sisältyi TILAAJALAHJA: Lehti oli huono, joten peruin sen. Kyselin lahjani perään, milloin saan. Vastaus oli, tilanne muuttunut

Ehdoissa oli että x hintaan sisltyy 2 lehteä+tilaajalhja, ei tilauspakkoa ja tilauksen voi perua milloin vain. Ainoa ehto lahjalle oli että on maksanut 1. erän, niinkuin olin

He eivät pitäneet sanaansa

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tekisin ehkä valituksen johonkin. harmittaa tollanen

Vierailija
2/6 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli joku 3kk tarjous ja tilaajalahja. Peruin lehden puhelimitse kys. jakson loputtua. Kysyin saako lahjan, kun ei ollut vielä tullut. Myyjä sanoi, että ei saa, kun ei jatka tilausta. Lahja kuitenkin tuli postissa jonkin ajan kuluttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitten lahjojensa arvoa. Tilasin lehden ja siinä lahjana radio, mukamas melkein 50€ arvonen! näytti ihan lelukaupasta ostetulta lelulta

nyt kyseessä olisi risteily ja sen kyllä haluaisin

Vierailija
4/6 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

radio sellainen punainen ns. retroradio? Voitin jostain kilpailusta kyseisen radion ja on kyllä niin lelu ku olla ja voi,eikä edes toimi kunnolla. Just katoin et jostain sai kyseisen radion tilaajalahjana ja arvo jotain 50e.. huh :D

Vierailija
5/6 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

radio sellainen punainen ns. retroradio? Voitin jostain kilpailusta kyseisen radion ja on kyllä niin lelu ku olla ja voi,eikä edes toimi kunnolla. Just katoin et jostain sai kyseisen radion tilaajalahjana ja arvo jotain 50e.. huh :D

Katso-lehden kylkiäisenä tuli

Vierailija
6/6 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä kk,4vk kestää ainakin..jospa ei ole ehtinyt vielä tulla?