Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alemmuudentuntoiset ja heikolla itsetunnolla varustetut!

Vierailija
16.09.2007 |

Missä työssä olette?

Itse en USKALLA hakea jotain tiettyä työpaikkaa, koska jo heti epäilen, että minusta ei olisi siihen :( Näin alemmuudentuntoista ihmistä saa kyllä hakea :/ Nyt siis olen hoitovapaalla eikä ole vakipaikkaa, mutta en löydä mitään itselleni sopivaa työpaikkaa. Kaikki kaatuu siihen, että luulen olevani liian huono :( Onko kohtalotovereita?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en osaa kuvitella, että uskaltautuisin kouluttautumaan vielä joksikin muuksi.

Vierailija
2/4 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alisuorittavassa työssä ja jatkuvasti harmittaa. Koen, että minussa olisi kykyä vaativampiin töihin, mutta en uskalla hakea. En uskalla myöskään hakea työpaikkoihin, joihin vaaditaan mm. kielitaitoa. Periaatteessa osaan kieliä, mutta en täydellisesti. Juuri nyt tilanne masentaa enkä tiedä mitä tekisin. Kärsin varmaan edelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olen päässyt koulutustani vastaaviin työpaikkoihin (FM), ammattiakin olen vaihtanut pari kertaa. Enää en varmaan edes uskaltaisi hakea muualle töihin, en halua paljastaa sitä, että tyokokemuksesta huolimatta olen tyhmä, en osaa mitään jne.

Vierailija
4/4 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on tulosta siitä että toisaalta yliopisto on turvallinen paikka mokailla ja toisaalta koska kuvittelen aina olevani muita vähän tyhmempi ja huonompi, yritän enemmän joten lopputulos on kuin ihmeen kaupalla yleensä aika hyvä.