Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää että on päässyt erosta yli?

Vierailija
16.09.2007 |

Entä jos on alkanut uuteen suhteeseen, niin " hämärtääkö" se luulemaan että on päässyt eron yli? Miten silloin pitäisi toimia?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaiheessa, kun toinen alko kiinnostaa tosimielessä ja halusin tosissani jatkaa suhdetta.

kaikki sitä ennen oli pelkkiä seksipartnereita

Vierailija
2/10 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli eteen silloin, kun en enää ollut katkera exälle. Siihen meni vajaa vuosi, että kykenin antamaan anteeksi exälle ja näin siirtymään katkeruudesta välinpitämättömyyteen exää kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä erosin 7 kk sitten ja kuulin joku aika sitten että eksällä uusi tyttöystävä, ja olen pelkästään iloinen hänen puolestaan :) Esim. 4 kk sitten asia olisi tuntunut tosi pahalta.

Vierailija
4/10 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 7-8 kk erosta pystyin muistamaan exästä ne kivatkin asiat ja ikävöimään häntä ihmisenä, siis hyvien puoliensa vuoksi. Samaten pystyin puhumaan hänelle kuin toiselle ihmiselle, siis katsomaan silmiin ja puhumaan normaalilla äänellä - aiemmin viha, katkeruus ja vielä muutkin tunteet tekivät sen, että en oikein " osannut" puhua.

Iloitsin kamalasti siitä, että toivuin erosta niinkin pian, vaikka ekat kuukaudet olikin helvetillisiä.

Vierailija
5/10 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kertoo, että et anna katkeruutesi vaikuttaa haitallisesti lastesi elämään.

Vierailija
6/10 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootellut tässä että koska se kriisi iskee, kun kaikki sanoi, että sellainen ihan varmasti tulee.

t: 11v. vuosi menossa

Vierailija
7/10 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa tein mielessäni 3v, joten kun se hetki koitti olin jo valmis.

Vierailija:

Entä jos on alkanut uuteen suhteeseen, niin " hämärtääkö" se luulemaan että on päässyt eron yli? Miten silloin pitäisi toimia?

Vierailija
8/10 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen odotellut koska eroahdistus iskee, kun kaikki sanoo et se tulee.. Tähän asti olen löytänyt vain hyviä puolia uudessa elämässä, enkä pitkään aikaan ole ollut näin tyytyväinen. Mulla ei ole syytä katkeroitua tai tuntea vihaa, kaikki ei vain sovi toisilleen pitkässä juoksussa.

Vierailija
9/10 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eron jälkeen oltiin jonkun verran tekemisissä " kavereina" ja hän autossa laittoi käden jalalleni. Kosketus ihan puistatti minua ja tunsi suurta inhoa, ihan kuin veli olisi hiplannut. Siinä vaiheessa tajusin että ei todellakaan ole enää romanttisia tunteita häntä kohtaan..

Vierailija
10/10 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset kasvavat erilleen, toisissa liitoissa ero tulee pettämisen vuoksi jne. Siksi tuntemukset ovat niin kovin erilaisia. Yleensä sanotaan, että ero on helpompi sille osapuolelle, joka laittaa eron vireille.