Paraneeko miehesi mahdollisuudet saada pimpsaa, jos han paivalla siivoaa, pesee auton, laittaa ruokaa, korjaa astiat, tekee pienta kotiremonttia, kay lenkilla ja suihkussa?
Kommentit (14)
Ei ne ainakaan parane jos makaa sohvalla, juo kaljaa ja kaivaa napaa ja nenää vuoroperään. Parasta vielä jos kysyy että koska saisi ruokaa.
niin saumat saada pimppiä illalla paranee 80%
Ilmapiiri on heti erilainen, ja tyytyväisenä sitä seksiä harrastetaan, ei kiukkuisena. (kun mies ei pane tikkua ristiin)
Meillä hommat hoidetaan tasa-arvoisesti puoliksi, eikä kukaan odota mitään palkkiota arkiaskareista.
Mies hoitaa osuutensa kotihommista yhtä itsestäänselvästi kuin minäkin.
Mahdollisuudet eivät parane yhtään, koska miehen mahdollisuus saada on joka tapauksessa täydet 100%! Minusta tuollainen kotitöiden ja seksin sekoittaminen on eräänlaista seksillä kaupankäyntiä, jolla on paljon rumempikin nimi.
Sama se miten sen naisen iloiseksi tekee, kunhan toisinaan tekee.
Ei ole kyse mistään palkitsemisemisesta tms....
Mutta, siisti koti tekee minut tyytyväiSEKSI, josta usein seuraa SEKSI;)
Pimpsaa voi saada ihan vaikka vaatepinon päällä vaikka kämppä olis kuin hävityksen kauhistus.
Toki sitä harrastaa seksiä mielellään silloin kun on muutenkin tyytyväinen, mutta se tyytyväisyys ei välttämättä riipu miehestä mitenkään.
Eikä me muutenkaan harrasteta nukkumaanmennessä seksiä, vaan jo aiemmin päivällä tai illalla.
Mahdollisuudet paranee, jos halailee ja silittelee minua pitkin päivää ja on romanttinen ja hellä.
Kotitöitä meilläkin tekee molemmat parhaansa mukaan suunnilleen tasan. Mies on parempi siivoamisessa, minä sitten putsaan kissanvessan.
Ihanaa hemmottelua. Yleensä saan tehdä itse.