Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun IMETTÄÄ, niin täytyykö käyttää rintaliivejä?

Vierailija
15.09.2007 |

En ole koskaan käyttänyt rintaliivejä. Nyt olen raskaana ja mietin, että täytyykö hankkia liivit imetyksen ajaksi, vai pärjääkö ilman?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintaliivejä tulisi käyttää kyllä muulloinkin, mutta imetyksen aikana vähän pakko muutenkin, sillä vapaana ollessaan maitoa olisi joka paikka täys.

Vierailija
2/8 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et pidä rintaliivejä?

Mun piti laittaa imettäessä toiseen rintaan maidonkerääjä tai joku lappu, kun maitoa valui. Samaten imetysajan lähestyessä rinnat alkoi itestään vuotaa, joten rintaliiveissä rintalappu oli hyvä.

Myös rinnat painoi niin monta kiloa, että kyllä rintsikat oli kivat.

Mä pidin koko imetyksen (8 kk) ajan rintaliivejä myös yöllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maidontulo on runsasta, ne saattavat suorastaan suihkuta.

Rinnat ovat myös painavat ja ajoittain kipeät.

Siis kyllä, tarvitset rintaliivit ja niihin suojukset.

Vierailija
4/8 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että käytin liivejä yölläkin, kun tukivat niin mukavasti. Mulla myös kuppikoko kasvoi B:stä D:hen, joten oli kyllä pakko muutenkin käyttää liivejä.

Vierailija
5/8 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

maitoa kyllä tulee paitoihin ja paitoja tarttee vaihtaa, muttaen viihdy liiveissä.

Vierailija
6/8 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi varmaan rinnat ovat pysyneet ryhdikkäinä, vaikka rinnoilla on kokoa ja imetyksiä takana vuosia.

Vierailija
7/8 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis kuinka pienet rinnat tahansa, niin ikä ja painovoima tekevät tehtävänsä. Ei varmaankaan ole kivaa, jos pienet rinnat alkavat roikkua, venyttäen nahkaa tyhjäksi pussiksi siihen tissien alkuperäiselle paikalle.

Vierailija
8/8 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

liivinsuojusten kanssa, kun sitä maitoa voi tulla niin nopeasti, ja paljon. Mulla on 5 lasta, eikä mun rinnat sanottavammin riipu, ja uskon sen johtuvan siitä etten käytä liivejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi