Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö vauvan pissavaippa vaihtaa yöllä vai voiko antaa olla aamuun asti? ev

Vierailija
15.09.2007 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jouduin joka syötön välissä vaihtamaan vaipan, lun aina tuli pyllystäkin tavaraa ;)

Vierailija
2/8 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos falskannut olen vaihtanut lakanatkin. Edelleen vaihdan jos tulee huti, siis nuoremmalta 1v4kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta poika herää jos pissa menee ohi ja vaatteet märkänä. Muuten kyllä nukutaan

Vierailija
4/8 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä ei kannata herättää itseä ja vauvaa vaippaa vaihtamalla. Jos vauva on tyytyväinen niin älä vaihtele.

Vierailija
5/8 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MAitokakka ei polta. Voi olla aamuun asti jos kerran uni maistuu.

Vierailija
6/8 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en esikoiselta vaihtanut pissaa yöllä mutta toiselta on pakko vaihtaa kun tulee ihottumaa jos antaa pissan hautua vaipassa aamuun asti. Eri vaippojakin olen koittanut mutta kakkosella vaan on herkempi iho kuin ekalla.

Vierailija
7/8 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minä ainakaan voinut jättää edes täysimetetyn vauvan kakkavaippaa vaihtamatta yöllä jos sen huomasin... Eipä olis varmaan itsestäkään kiva nukkua kakat vaipassa :/

Vierailija
8/8 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun lopetin niin vauva nukkui yöt läpeensä... Olin ensin herättänyt hänet ihan turhaan. Varmaan hiano tunne esikolla, kun keskellä yötä kesken parhaimpien unien, joku hullu säheltäjä lyö valot päälle ja alkaa räpeltää jotain epäolennaista...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi