Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä aiot tehdä tänään?

Vierailija
15.09.2007 |

Meillä Ikean reissu edessä, syödään siellä

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttamassa puolueen teltan pystytyksessä torilla. Kävimme lasten kanssa kirjastossa, he ottivat " Oi Ihana Panama" -kirjan ja jonkun muun, itse löysin uuden englanninkielisen Agatha Christien kokoelman, jossa 4 dekkaria 1930-luvulta. Kävimme kaupassa, löysin lapsilleni edukkaat, vettäkestävät talvijalkineet. Tulimme kotiin, pitäisi leipoa. Huomiseksi odotan vieraita. :)

Vierailija
2/9 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta teen kanantissikastiketta ja sitten menen jumpalle. Sen jälkeen puuhailen lasten kanssa ja saunataan. Illalla katson kun voitan lotossa 2.1 milj euroa. Sitten katson viettelysten saaren ja BB:n ja tietenkin illan BB ryyppäystä 24/7 ja menen onnellisena nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen flunssassa, joten ajattelin olla pyjamassa koko pvän, kirjoitella av:lle, katsoa leffaa ja tilata pizzan =) Saunaan menen jos jaksan!

Vierailija
4/9 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähtee illanviettoon kohta ja ajattelin pojan kanssa tehdä jotakin mukavaa kun kerran ollaan kaksistaan.

Kun poika on unilla, korkkaan siiderin ja notkun tässä tai luen jotakin.

Vierailija
5/9 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vähän siivottua ja olin netissä. Nyt odotan että kuljetusliike tulisi ja hakisi vialliset laata pois ja toisi uudet tilalle. Muutaman tunnin päästä lähetään lapsen kanssa katsomaan pellehyppyjä.

Vierailija
6/9 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

himosareenalle katsomaan irinaa

Vierailija
7/9 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irinafani

Vierailija
8/9 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt lähdetään vielä likan kanssa kauppaan ja sit saunotaan pelataan pari erää kosttia, syödään pitsaa ja nautitaan lauantaista...

Vierailija
9/9 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun isä pitää varpajaiset. Äiti saa omaa aikaa kun mummu hoitaa hieman. :) Pääsee saunaan!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän