Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isorintainen nainen, minka merkkisia rintsikoita kaytat, mika merkki on mielestasi paras ja mita merkkeja olet kokeillut? Rintasi koko?

Vierailija
15.09.2007 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun niitä pääsee sovittamaan. :) 85H

Vierailija
2/7 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli loppukesästä tarjouksessa, sopii mun rinnoille tosi hyvin, ei pursua rinnat kainaloista ulos.

Koko 85 E.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitetään tohon noi Suomen liikkeet vielä. Maksaneet 40-50 euroa, mutta poistomyynnistä saa aina vitosella tms.



Espoo Kauppakeskus Sello 02G-002,

Fi-2600 Espoo

+358 9 2212 700

Helsinki Aikatalo/Ateneum

Mikonkatu 8, FIN ¿ 00100 Helsinki

+358 9 661660

Helsinki Vuotie 45

FIN ¿ 00980 Helsinki

+358 9 3211262

Helsinki Kamppi, Kampin Keskus, Change 2.18 J,

FI-00100 Helsinki

+358 9 6931 615

Joensuu Kauppakeskus Iso Myy

Kauppakatu 24, FI ¿ 80100 Joensuu

+358 13 222193

Kotka Keskuskatu 10

FIN ¿ 48100 Kotka

+358 5 2250553

Lahti Aleksanterinkatu 25,

FI-15100 Lahti

+358 3 7823 230

Lempäälä Ideaparkinkatu 4

FIN ¿ 37550 Lempäälä

+358 2 90908330

Raisio Kauppakeskus Mylly

FIN ¿ 21280 Raisio

+358 2 46901445

Salo Turuntie 2,

FI-24100 Salo

+358 2 7333 130

Tampere Kuninkaankatu 30,

FI-33200 Tampere

+358 3 2121 055

Turku Eerikinkatu 8,

FI-20100 Turku

+358 2 2303 300

Vantaa Kauppakeskus-myyrmanni Iskoskuja 3,

FI-01600 Vantaa

+358 9 493 770

Vierailija
4/7 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselle tulee mieleen muulta hankituista kalvin cleinen " läpinäkyviä" liievjä. Ihania, seksikkäitä ja ei-kohottavia eikä suurentavia rintaliivejä.

Vierailija
5/7 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myllyssä Raisiossa on aina ollut tosi ystävällinen palvelukin. Liiveistä olen maksanut noin 30e (alesta) ja olen ollut niihin todella tyytyväinen. Triumphin liivit ainakin osottautuivat minulle sopimattomiksi.

Vierailija
6/7 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockmannilta olen ostanut hintaan 25e (alesta) - 90e. Koko 75E. Yhdet hyvät Triumphin liivit mulla on myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Triumphin parhaat tällä hetkellä