Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtaudut työkaveriisi joka tekee jatkuvasti virheitä?

Vierailija
15.09.2007 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä ole mun ongelma. Ihan sama.

Vierailija
2/7 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virheet joutuu korjaamaan tietysti ja se voi olla hyvinkin v-mäistä hommaa mutta siihen ne haitat lähinnä jääkin. Virheet tulevat varmasti selville, ihan varmasti jossain vaiheessa minun työssäni ja silloin onkin sitten kunkin korjattava omat jälkensä. Minun työni ei ole myöskään tiimityötä vaan hyvinkin itsenäistä joten kukin on henkkoht vastuussa omista tekemisistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meistä ei ole kone joka tekee virheetöntä jälkeä.

Vierailija
4/7 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä työtoverilla virheet katosivat, kun hänen työtaakkaansa helpotettiin. Toisaalta työtaakan kasvaessa hänen virheprosenttinsa kasvaa heti. Kiva ja osaava nainen on, mutta ei osaa sanoa ei. Työskentelemme eri paikkakunnilla, joten en fyysisesti näe miten paljon töitä hänellä milloinkin on.

Vierailija
5/7 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
6/7 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pomolla on tarkkuus herpaantunut ja minä saan syytteet hänen virheistään, kun en ole huomannut. Sorry, mutta en voi aina edes tietää, mikä on oikein, koska kaikkea ole opetettu koulutuksessa, mulla ei varsinaisesti ole edes tämän toimialan koulutusta ja pomo on aika paljon kokeneempi, joten olen alkanut vasta viimeaikoina alkanut uskaltaa kyseenalaistaa hänen ratkaisujaan. Omista virheistä pitää osata ottaa vastuu ja pyrkiä korjaamaan ne, eikä syyttelemään aina muita. Se ketuttaa, kun aina virheet on muka mun tekemiä, kun puhuu asiakkaallekin, jopa tapauksissa, että osuuteni projektissa on nolla tai hyvin mitätön. 

Vierailija
7/7 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan täysin siitä, mistä työstä on kyse. Jos on esim. aivokirurgi tai lennonjohtaja, ei voi tehdä virheitä.