Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voihan vee.. miten sais motivaatiota karistaa 10kg.. ainakin se 10, ehkä 13kg..

Vierailija
14.09.2007 |

pitäis ja pitäis. -13kg päässä siintää BMI mukaan normaalipainon yläraja.

ei vaan saa ittestä irti.

ärsyttää, kun tiedän kyllä miten pitäisi syödä ja liikkua, mutta kun ei vaan löydy minkään valtakunnan motivaatiota karistaa noita raskauden myötä tulleita kiloja, vaikka ne kilot ärsyttää suunnattomasti mua. vauva on jo puolivuotias, että enää ei voi lohdutella itseään, että olisi juuri synnyttänyt..

raivostuttavaa, kun kaikki vaatteet näyttää ihan hirveiltä päällä, (ja alastin on vielä pahempi ;) ), ja jotenkin on sellainen lössähtänyt fiilis muutenkin.

väsyttää, kuten varmaan kaikkia uhmiksen + vauvan äitejä.

nypin ja värjään liian harvoin kulmat, en muista koska mulla oli viimeeksi kynsilakkaa, en meikkaa muuten kuin ripsiväri+värillinen huulivoide, hiukset sentään värjään kerran kuussa.

jotenkin tää yleinen ulkomuotokin on niin ..nolo..? kun ei jaksa tälläytyä.

mies ja lapset eivät ole valittaneet, että äitinä ja vaimona olen sentään kai ihan ookoo.. ;D

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kolmatta viikkoa sitten otin itseäni niskasta kiinni ja aloitin laihduttamaan (10-15kg mullakin)- en tiedä mistä se motivaatio tuli (no oman keho kyllä ällöttää). 3,5kg lähtenyt jo, se kannustaa jatkamaan. Ja huomenna menen kampaajalle :)

Tsemppiä, kyllä tää kärvistely kannattaa.

Vierailija
2/4 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIVAN sama tilanne, paitsi että " vauva" on jo 13 kk.. V' tuttaa NIIN PALJON tää käsittämätön saamattomuus :(

Ja se ahdistava ajatus, että " en minä oikeasti ole tällänen" .. ts. jotenkin ajattelen itteni edelleen normaalipainoisena vaikka olen kaukana siitä (BMI kai jotain 30-31).

Voi meitä, potkikaa nyt persuksille hoikat, täydelliset av-mammat!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa ottaa joku päämäärä, esim. uudenvuodenjuhlat, et siel sit haluu olla näteimmillään. Pienillä asioilla ne kilot mul ainkin lähti, lopetin herkkujen kantamisen kotiin, ja jos joskus herkuttelen, valitsen kevyemmän vaihtoehdon esim. ei suklaata vaan lakua, salmiakkia, hedelmäkarkkeja. yli 200kaloria vähemmä 100ssa grammassa.

Vierailija
4/4 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saat sen verran irti, että aloitat käymään vaikkapa 2x viikossa jumpassa tai jossakin muussa liikuntaharrastuksessa, niin ei mene kauaakaan, kun innostus touhuun alkaakin. Eli huomaat pikkuhiljaa miten kuntosi/painosi lähtee parempaan suuuntaan ja saat siitä uutta intoa!