Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on suurin summa, jonka tiedät jonkun ottaneen asuntolainaa?

Vierailija
14.09.2007 |

Itse tiedän perheen, joka otti 450 000 euroa, mutta heillä tulotkin 8000 euroa nettona kuussa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottivat 250 000 ja tulot on heillä tosi tosi pienet.

Vierailija
2/6 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi pienet. Onnea vaan heille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tulossa avioerossa lisää rahaa, exällä on osamaksusopimus mun kanssa tasingoista. Ne huomioiden niin on meillä tuohon varaa. Tosin maksetaan eläkepäiviin asti lainaa takaisin. Mutta kerrankos sitä eletään. :) Oikeasti kuvittelemme jossakin vaiheessa lapsien muutettua pois kotoa muuttavamme johonkin pienempään ja halvempaan miehen kanssa kaksistaan ja sitten kuitataan tuota velkaa pois isommat määrät.

terv. 4

Vierailija
4/6 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tyyppi erosi ja on koulutukseltaan lähihoitaja. Hän otti erossa 170000 euroa velkaa uudesta omakotitalosta. Siinä on minusta velkaa ihan kiitettävästi kahden lapsen yksinhuoltajalle, jonka tulot ei ole päätä huimaavat.

Vierailija
5/6 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yhteistulot käteen kuussa 3800. Lainanlyhennys ja korot samanverran kuin aiempi vuokra. Tietysti omakotitaloon tulee sitten muita kustannuksia.

Vierailija
6/6 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

työsuhde vaimolla ja hyvin epävarmaa saada omalta alalta työtä, mies yrittäjä alalla, jonka tulevaisuuden näkymät epävarmat - tosin ottivat riskillä että tuloja VOI olla paljonkin....

Muuten en reagoisi millään tavalla mutta heillä monta pientä lasta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän