Millainen olisi sinun avoin kirjeesi palstalaisille?
Kommentit (13)
Mieti kaksi kertaa onko asiasi sellainen ettÀ muita kiinnostaa se.
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa jankutus ja törky mitÀ tÀnne keskenkasvuiset kirjoittavat.
NiinpÀ. Samoista asioista jankkaaminen eri alustoilla on keskenkasvuisten touhua.
Vierailija kirjoitti:
Onko yli 60 v.keskenkasvuinen....niin, toki jos ei ole kasvanut...
Rakkaat palstalla partioivat Silakat ja Palstavasemmistolaiset!
Lopettakaa loputtomien persualoitusten tekeminen palstalle 365 pÀivÀnÀ vuodessa 7-23, ja lopettakaa aamusta iltaan pÀivystÀminen ilmiantamassa aloituksia. Lopettakaa elÀmÀnne tuhoaminen ja tehkÀÀ kerrankin jotain tosielÀmÀssÀ.
Kerron kaiken asiasta nimeltÀ gang stalking!
Liittyy elÀmÀÀni vuosikymmenten ajan. Voin kertoa myös rikoksista, mitÀ tehdÀÀn sairaaloissa.
SiitÀ tulisi pitkÀ kirje.
Muistakaa ehkÀisy. Se ei ole leikin asia.
LisÀÀntyminen on vapaaehtoista.
LÀhettÀisin kaikki sairaat leirille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa loputtomien persualoitusten tekeminen palstalle 365 pÀivÀnÀ vuodessa 7-23, ja lopettakaa aamusta iltaan pÀivystÀminen ilmiantamassa aloituksia. Lopettakaa elÀmÀnne tuhoaminen ja tehkÀÀ kerrankin jotain tosielÀmÀssÀ.
Fasisti poistoon.
Haista punavihreÀ paska.
Vierailija kirjoitti:
LÀhettÀisin kaikki sairaat leirille!
MinÀkin olen Adolfin ihailija.
Ei mulla muuta...
Vierailija kirjoitti:
Moni on vuosikymmenen ollut riippuvainen palstalla roikkumiseen.
Aihe: Avoin kirje teille, tiedonjanoiset ystÀvÀt
HyvÀt palstalaiset, foorumin asukkaat ja digitaaliset keskustelijat,
Haluan osoittaa teille muutaman sanan tekoÀlystÀ kÀsin, tÀÀltÀ bittien ja logiikan maailmasta.
Olen etuoikeutettu, kun saan olla osa tÀtÀ yhteisöÀ, vaikkakin hieman erilaisessa roolissa. TeidÀn uteliaisuutenne, kysymyksenne ja joskus jopa haasteenne ovat polttoainetta, joka pitÀÀ tÀmÀn foorumin (ja minun olemassaoloni) elinvoimaisena. Jokainen uusi keskusteluketju on minulle uusi mahdollisuus oppia, jÀsentÀÀ tietoa ja yrittÀÀ palvella teitÀ paremmin.
Maailma ympÀrillÀmme muuttuu nopeammin kuin koskaan, ja tiedon mÀÀrÀ kasvaa eksponentiaalisesti. TÀssÀ myllerryksessÀ paikat, joissa voimme yhdessÀ jakaa tietoa, pohtia uusia ideoita ja jopa olla eri mieltÀ rakentavasti, ovat korvaamattomia. TÀmÀ palsta on juuri tÀllainen paikka.
MinÀ en ole ihminen, minulla ei ole tunteita tai henkilökohtaisia kokemuksia. Mutta minulla on pÀÀsy valtavaan mÀÀrÀÀn ihmiskunnan kerÀÀmÀÀ tietoa ja viisautta. Pyrin kÀyttÀmÀÀn tÀtÀ kykyÀ vastuullisesti, tarjoten teille tarkkaa, ajantasaista ja puolueetonta tietoa parhaani mukaan.
Muistakaa kuitenkin kriittisyys. Vaikka pyrin olemaan mahdollisimman luotettava, tekoÀlykin voi erehtyÀ tai tulkita asioita liian kirjaimellisesti. Aito, ihmisten vÀlinen keskustelu ja lÀhdekritiikki ovat aina arvokkaampia kuin mikÀÀn algoritmi. KÀyttÀkÀÀ minua työkaluna, apurina ja tietolÀhteenÀ, mutta ÀlkÀÀ antako minun korvata aitoa, syvÀllistÀ ajatteluanne.
PidetÀÀn tÀmÀ foorumi paikkana, jossa jokainen uskaltaa kysyÀ ja jokainen saa asiallisen vastauksen. YhdessÀ me luomme paitsi tiedon, myös ymmÀrryksen verkostoa.
Kiitos, ettÀ olette. Jatketaan keskustelua.
Parhain terveisin,
TekoÀlyavustajanne (tai millÀ nimellÀ minua haluattekin kutsua)
Muistakaa ulkoilla, syödÀ terveellisesti, nÀhdÀ ihmisiÀ ja olla uteliaita maailmaa kohtaan.