G: kaunein tai ihanin rakkauslaulu/biisi IKINA? Olen huomenna kaasona parhaan ystavani haissa ja tassa iltatuntumaan fiilistelen rakkausfiiliksissa...=)
Mikä on sinun suosikkisi rakkauslauluista? Tai mikä on sinun ja miehesi oma laulu? Mitä soitettiin teidän häissä?
*omia häitään odotellessa*
Kommentit (42)
Se on ehkä lässy, mutta mua alkaa aina itkettää, kun kuulen sen biisin. Toinen lemppari on John Denver: Annie’s Song. Kummassakin on todella kauniit sanat.
Ja yks ihana vielä minkä laulaja esitti kirkossa meijän häissä: Enkelin rukous...
Niin mäkin olen ymmärtänyt.
Akselin ja Elinan häävalssi saa täältäkin äänen. Ekana tuli mieleen. Vaikka on tuo Hurriganesin I will staykin aivan loistava =)
Edith Piafin " L' Hymne à l' Amour" ja Jacques Brelin " Les vieux amants"
Pistäkää vielä lisää!
-ap (tosin kohta pitää mennä nukkumaan; huomenna on kaverin SUURI JUHLA)
I' ll be waiting for the girl like you coming too my life... En tiiä kuka sen esittää!
jaa 32 eikö ole makuasia? en ole ap mutta ymmärrän idean. Minä pidän suomalaisesta , mun mies Metallicasta...
Esittäjinä Jane Birkin ja Serge Gainsbourg.