Mistä tiedän että nämä kolme lasta riittävät? Ettei sitten
joskus 10 vuoden kuluttua iske tunne että olisi mukavaa jos noita lapsia olisi enemmänkin tuossa pyörimässä?
Kommentit (7)
halua pyyhkiä kakkapeppuja, hoitaa yösyöttöjä, viedä yöllä sairasta lasta päivystykseen, pyyhkiä matkapahoinvoinnin tuloksia auton penkiltä, juosta töiden jälkeen tarhaan ja kauppaan, kärsiä uhmiksen kohtauksista, valvoa teinin kotiintuloaikaa jne enää koskaan!
Puuttuuko heistä jotain?
Totta kai lapset riittävät.
Se on sitten eri asia jos haluaa vielä lisää lapsia.
Välillä tuntuu, että meidän perhe on nyt tässä ja tämä on hyvä. MUTTA aina välillä on kovasti sellainen ole, että joku meiltä vielä puuttuu.
Voi kunpa minulla olisi tähän oikea vastaus. ;)
ja taitaa olla viimeinen, sitte on vauva-ajat ohi. No katotaan katotaan ;)
teidän lapsiluku ei ole täynnä =)
Kyllä sen sitten tietää, kun lapset on tehty! Meiläl kaksi lasta ja kolmatta yritän tilata. Neljäskin saisi tulla jos vaan mies suostuu. Sitten ehkäriittää, ehkä =)
mutta elämä murjoi sitten vähän kovemmalla kädellä ja nyt olen onnellinen näistä kolmesta ja toivon, että saan pitää heidät kaikki elävinä luonani. En kurkottele enää liian kauas vaan olen onnellinen tästä, mitä minulla on, koska asiat voisivat olla todella paljon huonommin.
10 v myöhemmin toiset 2, ja iloitsin suurperheestä, ja kas 10 v myöhemmin on menossa kolmas sarja, ja elämäni paras juttu tämä on ollut.