Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enpä enää ihmettele miksi monella suomalaisella on littanat ja rasvaisen näköiset hiukset

Vierailija
29.11.2024 |

Kun luin tämän listauksen myydyimmistä shampoista ja hoitoaineista.

https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000010865596.html

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
2/19 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tosiaankaan jaksa klikkailla moista listaa. Eikä ap:kään mielestä asia ollut sen arvoinen, että olisi laittanut listaykkösen edes tänne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hieno suomalainen shampoo ehkä suosituin. Ihan hyvä shampoo. Ei jää hiukset rasvaisiksi.

Vierailija
4/19 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se noista aineista johdu, vaan geeneistä. Itse asiassa monet noista suosikeista sopii erinomaisesti juuri perinteiselle suomalaiselle ohuelle, lasimaiselle ja suoralle hiuslaadulle. Tällainen hius tarvii vähän pesevämpää tuotetta eikä liian raskasta latistavaa hoitoa.

Vierailija
5/19 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä noista mitään. Muutamaa olen kokeillut ja huonoja oli.

Vierailija
6/19 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs ap:n mielestä ihmisten sitten pitäisi käyttää?

Vierailija
7/19 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tuo erittäin hieno ei latista, koska ei hoida liikaa. Tekee hiuksesta vähän "kuivan". Sama esimerkiksi LV. Mulla on usein LV shampoo ja XZ tai erittäin hieno hoitoaine. Lasimainen hiuslaatu pysyy näillä kuohkeana. Mulla on tosi paljon hiusta, mutta yksittäinen hius on ohut. Vahvasti hoitavilla tukka roikkuu "rasvaisena" päätä pitkin. 

Vierailija
8/19 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tuo erittäin hieno ei latista, koska ei hoida liikaa. Tekee hiuksesta vähän "kuivan". Sama esimerkiksi LV. Mulla on usein LV shampoo ja XZ tai erittäin hieno hoitoaine. Lasimainen hiuslaatu pysyy näillä kuohkeana. Mulla on tosi paljon hiusta, mutta yksittäinen hius on ohut. Vahvasti hoitavilla tukka roikkuu "rasvaisena" päätä pitkin. 

LV kauraöljy shampoo on aika hyvä. Itse käytän sitä, ja minulla on kuivat kiharat hiukset. 

Vierailija
9/19 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin hieno suomalainen shampoo ehkä suosituin. Ihan hyvä shampoo. Ei jää hiukset rasvaisiksi.

Sopii lähinnä mattojen pesemiseen.

Vierailija
10/19 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät eivät voi käyttää vettä. Kiitos pihistelijöiden. Ei kannata valittaa jos haisee ja osa ei käy enää suihkussa usein. Jos vettä käyttää tulee valituksia osan sukulaisilta tai kel.a. Myös pesukone käyttää vettä, osalla ihmisistä on astiskone, kaikilla ei.

Vierailija
11/19 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei saa käydä suihkussa niin ei kannata valittaa, että naapurista tulee hajuja. Kun ei saa pestä pyykkiä niin ei kannata valittaa jos saa jonkun pöpön ovenkahvasta tai hissien painikkeista. Jos ei saa imuroida niin ei kannata valittaa jos jokin laitepalo tulee, ehkä myös sinne naapuriinkin.

Vierailija
12/19 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäisin erittäin hienosta, mutta se kuivattaa päänahan ihan pilalle.

Vierailija
13/19 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei saa käyttää astianpesukonetta niin ei kannata sitten valittaa jos naapurinakin saa jonkun oksutaudin tai vähintäänkin jonkun lentsun jostain yleisistä tiloista.

Vierailija
14/19 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin juuri tuossa käy. Pestään superpesevällä shampoolla hiukset kuiviksi ja sähköisenä lenteleväksi liinatukaksi, johon on tottakai laitettava hoitoainetta ja varmuudeksi päälle vielä hius"öljyä" (eli silikoniseerumia) ja annetaan kuivua itsekseen. Lopputulos on päänahkaa myöten lepäävät hiukset, kuiva päänahka ja seuraavana päivänä jo rasvainen letti.

Ap

Vierailija
15/19 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut noi oli marketti listaus. Mukana ei oo kampaamo tuotteet.

Vierailija
16/19 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paksu ja runsas tukka joka on ennemminkin liian kuiva. 

Vierailija
17/19 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä noista mitään. Muutamaa olen kokeillut ja huonoja oli.

Olen saman todennut. Wellan xp hydrate shampoo ja hoitoaine on parhaimmat joita olen koskaan käyttänyt. On hyvin kosteuttavat tuotteet. Eikä ole latistuneet hiukset.

Suomalaisten hiukset on latistuneet siksi, koska eivät pese niitä tarpeeksi usein eikä kosteuttaviin hiustuotteisiin panosteta. Varsinkin 35+ ikäiset naiset ovat laiskoja hiusten pesijöitä. Ja mitä enemmän naisille ikää tulee sen enemmän näkee talisia hiuksia. Joillakin tuo tali oikein löyhkää. Eivät toki itse haista sitä.. Jostain syystä ovat jostain saaneet päähänsä, että hiukset saa pestä vain kerran tai kaksi viikossa.

Huolehtikaa siitä hygieniastanne!

Vierailija
18/19 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hirveää myrkkyä. Tekee hiuksista kuivan hamppukasan.

Vierailija
19/19 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nyt on elämässä oleellisempiakin asioita kuin jotkin vtun hiukset. Ne on päässä kasvavia karvoja. Joillekin koko jumalan elämä. Sairasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän