Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä syöt iltapalaksi? Antakaa vinkkejä!

Vierailija
12.11.2013 |

Olen nyt muutaman kuukauden opetellut syömään säännöllisesti ja olo onkin kohentunut paljon ja painokin on pudonnut. Iltapalan osalta pää luo ihan tyhjää, olen toistaiseksi syönyt vain viiliä/rahkaa/jugurttia sekä marjoja, kasviksia tai hedelmän vähän vaihdellen.

Jos olet sitä mieltä, ettei aikuinen ihminen mitään iltapalaa tarvitse niin älä vastaa. Minä tarvitsen kun muut ruokailut ovat suunnilleen aamupala klo 7, lounas 11, välipala 14:30, päivällinen 17:30. Kyllä yhdeksän maissa pitää vielä jotain pientä syödä tai nukkumisesta ei tule mitään. Iltapalan ei tarvitse olla mitään isoa, mutta kuitenkin jotain "syötävää", ei esim. pelkästään pähkinöitä. Kilokaloreita 100-250 vähän päivän muista syömisistä ja liikkumisesta riippuen. 

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se riippuu ihan fiiliksestä. Äsken tein munakasta, jossa oli paljon kasviksia.

Vierailija
2/18 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuuroa, veteen tehtynä. Pieni voisilmä ja maitoa sekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No äsken syötiin pojan kanssa yhdessä leipomiamme suklaamuffinsseja, 2 kpl / nuppi :D

Vierailija
4/18 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin juuri paloiteltua tuoretta ananasta ja partaäijää.

Vierailija
5/18 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin itseleivotun porkkanasämpylän, välissä voita ja juustoa.

Vierailija
6/18 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just söin iltapalan. Se koostui n 1dl vähärasvaista turkkilaista jugurttia, 1 pilkottu verigreippi ja pari ruokalusikallista lusikallista pähkinä/kuivattu hedelmä seosta. Oli hyvää.

Vierailija
7/18 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön oikeastaan aina n. 165g rahkaa (laitan 500g purkin kolmeen osaan, siksi noin hassu määrä), n. 15-20g pähkinöitä, jotka pilkon veitsellä rouheeksi ja sitten paljon marjoja sekaan.

Vierailija
8/18 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä ymmärrä, mihin sinä iltapalaa tarvitset, jos 17.30 syöt vielä illallista?! 

Itse syön vain aamiaisen, lounaan ja joskus 18-19 aikaan iltapalan. Iltapalana on yleensä kuppi teetä ja leivänsiivu juustolla tms.

Minä en ainakaan nuku lainkaan hyvin, jos söisin illallisen ja vielä iltapalankin myöhään.

Vierailija
9/18 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voileipä + jugurtti.

Vierailija
10/18 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 20:21"]

Minä en kyllä ymmärrä, mihin sinä iltapalaa tarvitset, jos 17.30 syöt vielä illallista?! 

Itse syön vain aamiaisen, lounaan ja joskus 18-19 aikaan iltapalan. Iltapalana on yleensä kuppi teetä ja leivänsiivu juustolla tms.

Minä en ainakaan nuku lainkaan hyvin, jos söisin illallisen ja vielä iltapalankin myöhään.

[/quote]

Koitapa syödä 5-6 pientä ateriaa päivässä sillä jos aamiaisesi ja lounaasi eivät ole  reiluja olet varmaan ihan kitulaiha noilla syömisillä. 

Vierailija
11/18 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en syö iltapalaa, mutta kun eilen ja tänään olen käynyt treenissä alkuillasta ja lounas on ollut joskus kello 12-13, niin nyt olen illalla syönyt 10% turkkilaista jugurttia, pensasmustikoita ja pikkubanaanin.

Vierailija
12/18 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaaniletut itse maustetun vaniljarahkan kera! Ai että on hyvää, helppoa ja terveellistä. :)

Vierailija
13/18 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 20:46"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 20:21"]

[/quote]

Koitapa syödä 5-6 pientä ateriaa päivässä sillä jos aamiaisesi ja lounaasi eivät ole  reiluja olet varmaan ihan kitulaiha noilla syömisillä. 

[/quote]

Minulla on muutakin tekemistä kuin syödä pitkin päivää. Syön kun on nälkä ja nälkä on 3 kertaa päivässä.

Vierailija
14/18 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten spermaa.

Vierailija
15/18 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin äsken 2 valmista naan-leipää ja kahdeksan tummaa Geishaa, okei, tunnustan, join myös lasin punaviiniä. Yleensä syön pari leipää ja juon maitoa tai teetä. Syön AINA aamiaisen, lounaan, päivällisen ja iltapalan. Nimenomaan muuten ei tule nukkumisesta mitään, kuten ap totesi. Olen tavallisen paksuinen, ehkä ennemmin laiha jos on pakko kahdesta valita.

Vierailija
16/18 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä söin luonnonjugee johon pilkoin banaanin ja täysjyväkauramuroja, 1jälkiuunileipä juustolla ja kurkulla ja lasillinen mehua

Vierailija
17/18 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään söin proteiinivanukasta ja banaanin.

Yleensä syön rahkan marjoilla tai banaanilla, kolme keitettyä kananmunanvalkuaista ja joskus myös leivän tomaateilla ym. päällisillä.

Syön 5 kertaa päivässä ja treenaan, en todellakaan jätä iltapalaa välistä. Nyt oli normia pienempi iltapala, koska olen kipeä.

Vierailija
18/18 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 21:07"]Useimmiten spermaa.
[/quote]

ja paljon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi