Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukulainen yrittää kilpailla vanhemmuudesta kanssamme. Tervettä?

Vierailija
14.09.2007 |

Sukulaisemme on kovin mieltynyt lapseemme ja pitäisi tätä aina mukanaan joka paikassa. Suunnittelee jo parin vuoden päähän ulkomaanmatkojakin, joille vie lapsemme mukanaan.

Eikä siinä sinänsä mitään, mutta kun puheet on että,

mä haluan että Vilma muistaa mut sellaisena kaikkein tärkeimpänä

Vilma on alusta asti ollut mun tyttö

mä haluan viettää kaikki lomat Vilman kanssa

Vilma on mulle kaikkein tärkein ja olen sille sanonut et mulle voi kertoa kaikki sellaisetkin asiat mitä kotona ei voi kertoa jne.

Ostelee kaikkea kivaa ja kaiken aikaa on jotain uutta ja jännittävää. Yrittää kävellä vanhempien tahdon ja päätösten yli mennen tullen ja ihan kaikessa.

Raivostuttaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa asettaa rajoja ja tarpeen tullen sanoa suoraankin asiasta. Tuollainen aikuinen kuulostaa aika epäterveesti ripustautuneelta toisten ihmisten lapseen. En antaisi lasta hänelle hoitoon kovin usein. Kivat, luotettavat perheen ulkopuoliset aikuiset ovat lapselle tietysti rikkaus, mutta tuo nyt menee jo vähän yli.

Vierailija
2/6 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yritä talsia vanhempien varpaille, on mukana mielellään ja tykkää touhuta lasten kanssa. Kuitenkin yhdessä sovituissa rajoissa. ei omilla säännöillään. Rajoja on asetettu, mutta ne eivät pidä hänen kanssaan. Siksi nyt on välit viilenemään päin, tuli sanottua tosi suoraan kun hermostuimme miehen kanssa.

Tuntuu todella leikkivän että lapsemme on hänen. Tietysti vain silloin kun hänelle sopii. Jos tulee joku pikainen avuntarve tmv. niin ei useinkaan vastaa puhelimeen. Hyvistä ihmissuhteista en toki ole mustasukkainen, mutta tuo omiminen menee jotenkin niin överiksi.

t. ap.

Vierailija:

Kannattaa asettaa rajoja ja tarpeen tullen sanoa suoraankin asiasta. Tuollainen aikuinen kuulostaa aika epäterveesti ripustautuneelta toisten ihmisten lapseen. En antaisi lasta hänelle hoitoon kovin usein. Kivat, luotettavat perheen ulkopuoliset aikuiset ovat lapselle tietysti rikkaus, mutta tuo nyt menee jo vähän yli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika omituista, mutta siltä vaikuttaisi. Itse en tuollaista katselisi, johan siinä tavallaan vieroitetaan lasta omasta perheestä ja vanhemmista.

Vierailija
4/6 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on kuitenkin teidän, vaikka tuo sukulainen kuvittelisi mitä tahansa. Mutta ei tosiaankaan tuollainen ripustautuja ole ihan tervettä seuraa lapselle.

Vierailija
5/6 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kenenkään perheessä nyt mennä ja tulla miten huvittaa!

Vierailija:

Mutta ei tosiaankaan tuollainen ripustautuja ole ihan tervettä seuraa lapselle.

Vierailija
6/6 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen käytös voi kyllä hämmentää jo lasta itseäänkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän