Pitkästä aikaa...
En ole kirjoitellut kuukauteen. Kuukausi sitten meni selkä ja siksi nyt kirjoitankin, jotta tsemppaisin toista selkävaivaista Äiti 1983. Mulla meni tosiaan selkä niin pahasti, että olin ihan vinossa ja selkäranka mutkalla. En pystynyt pukea housuja ja sukkia enkä pystynyt istua. Päätin kuitenkin heti, että tälle on tehtävä jotain, koska odottamalla ja sairaslomalla olemalla menee vain pahemmaksi, kun painoakin tulee lisää ja painopiste muuttuu. Minullakin epäillään välilevyn pullistumaaa todennäköisesti alimmassa nikamavälissää, Kävin kiropraktikolla ja heti ensimmäinen käynti suoristi selkää paljon. Kiropraktkko sanoi, että hän lisää liikkuvuutta ja sen jälkeen selkä parantaa itse itsensä kunhan en varo liikaa vaan harrastan liikuntaa ihan normaalisti. Olen sitten ollut töissä koko ajan ja käynyt pilateksessa ja venytellyt kotona. Selkäkipu on hävinnyt mutta säteilykipua pakaraan on melko paljon. Äiti 1983 en ole lääkäri, joten en uskalla kauheasti neuvoa mutta harkitse liikkumista. Kävely ainakin on turvallinen liikuntalaji selkäkipuiselle. Makaamalla pahennat luultavasti tilannetta.
Rakenneultra mulla oli jo viime viikon maanantaina. Kaikki ultran mukaan hyvin ja sikiö vastasti kooltaan tasan viikkoja.
Joku en muista kuka on kysellyt aikooko kukaan käyttää kestovaippoja. Meillä on käytetty ennenkin ja taas aiotaan kestoilla. Kestoilu on muuten hommaa, johon saa kehitettyä pahan addiktion.
Viimeisimpänä vaan ei vähäisimänä juttuna pitää vielä teille juoruta, että sisko testasi tänään plussaa. Aivan ihanaa olla ensimmäistä kertaa yhtä aikaa raskaana. Erityisen ihana uutinen oli sen vuoksi, että siskolla oli pitkälle edennyt kohdunulkoinen raskaus, joka leikattiin elokuussa. Toivottavasti tällä kertaa kaikki on hyvin.
Mimmiu rv 21+1 (tai jotain sinne päin)