Lue keskustelun säännöt.
Vieläkö pärjää välikausivaatteilla Pirkanmaalla tänään?
Kommentit (2)
Meidän eskarilla oli vk-puvun alla neuletakki, t-paita, pikkarit, sukkahousut, paksuhkot samettihousut. Kaulassa kauluri, päässä pipo, sormissa sormikkaat ja paksummat hansikkaat vielä sormikkaiden päälle. Jaloissa villasukat ja kumpparit. Iltapäivällä saa sitten vähentää vaatetta alta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pipo ja sormikkaat täytyy varmaan laittaa näin aamulla, iltapäivällä voi olla ilmankin sormikkaita. Ja tosiaan lämmintä alle niin kyllä pärjää.