Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Akilla on pieni pippeli!!!!

Vierailija
13.09.2007 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan sillä ihan hyvänkokonen lerssi. Ei mitään hävettävää!

Vierailija
2/7 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi ihan " luvallista/ok" että kuvataan kun reppanat ovat suihkussa? Sen ymmärtää että jos vilauttelee ja juoksee huoneessa alasti mutta suihkussa missä jokaisen on pakko käydä halus vilautella tai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että en toki.. onnellisesti naimisissa oman mieheni kanssa, mutta eihän se totuutta mihinkään muuta, kylmässä pikkuveikat yleensä kutistuvat :D

Vierailija
4/7 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asukkaat ovat taloon astuessaan tienneet, että suihkussa kuvataan ja tietenkin myös vessassa on kamerat, mutta vessakäyntejä ei näytetä paitsi oksentamiset ym.

Lallinen:

Onko toi ihan " luvallista/ok" että kuvataan kun reppanat ovat suihkussa? Sen ymmärtää että jos vilauttelee ja juoksee huoneessa alasti mutta suihkussa missä jokaisen on pakko käydä halus vilautella tai ei.

Vierailija
5/7 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
6/7 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lepotila ei todellakaan kerro koko totuutta, kuten usein on tullut todettua ;)

Vierailija
7/7 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Subin sivuilta:

Aki löi jutut leikiksi, ja alkoi vihjailla taas levottomia. Mies oli pitkin iltaa kiusannut Kadia navan alle liittyvillä jutuillaan. Lihaskimppu kertoi saaneensa Kadista todellista ikää kypsemmän ensivaikutelman.

- Mä katsoin, että Kadi olisi ollut vanhempi. Mä katsoin, että tuon kanssa mä lähden vielä, Aki tuumasi ja päästi vihjailevan vislauksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi