Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HOITAJIEN YRMIJÄT!

Vierailija
13.09.2007 |

Ennen vaaleja tehtiin ihan tavallisille ihmiselle kallupia, jossa kysyttiin olisivatko he valmiita veronkorotuksiin, jos hoitajat saisivat lisää palkkaa ja hoitajia tulisi lisää. 70% vastaajista oli sitä mieltä, että heidän verojaan saisi korottaa. Samoin kuin hallitus on kansalaiset unohtaneet kauniit ajatuksensa. Hoitajat ihan oikeasti haluavat lisää palkkaa niin ei se sovikaan. Muistakaa KUTSUMUS huutavat kaikki.

Siskot pitäkää liput ja ilmapallot korkealla, olette lisää palkkaa ansainneet.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyydestä sakotetaan.

Vierailija
2/7 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vaihdoin alaa, olen siis myös sairaanhoitaja aiemmalta ammatiltani. Minä olin aivan varma, että pienistä korotuksista tässä oli taas kyse. Sairaanhoitajat eivät tule koskaan tienaamaan Suomessa yhtä hyvin kuin vaikka naapurimaissa:( Jotainhan tässä täytyy päättäjien tehdä, jos haluavat tulevaisuudessakin saada sairaalat yms hoitolaitokset pyörimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hoitoalalle ole tulijoita paskoilla palkoilla. Jos fiksut ihmiset eivät halua ja hakeudu sairaanhoitajiksi ja kätilöiksi, sinunkin synnytyksesi hoitaa filippiiniläinen kätilö, lapsesi ja mummosi hoitaa somali-lähihoitaja ja itse joudut lähtemään polvileikkaukseen Ruotsiin, jonne kaikki suomalaiset sairaanhoitajat katosivat.

Vierailija
4/7 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoalan töitä teen niin pitkään kuin on pakko. Pelkällä kutsumuksella kun ei elä.

Vierailija
5/7 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei hoitoalalle ole tulijoita paskoilla palkoilla. Jos fiksut ihmiset eivät halua ja hakeudu sairaanhoitajiksi ja kätilöiksi, sinunkin synnytyksesi hoitaa filippiiniläinen kätilö, lapsesi ja mummosi hoitaa somali-lähihoitaja ja itse joudut lähtemään polvileikkaukseen Ruotsiin, jonne kaikki suomalaiset sairaanhoitajat katosivat.

näin työntekoa kun olen ulkomailla katsonut niin ihan pikkasen ahkerampia ja tunnollisempia ovat nuo filippiiniläiset/thaimaalaiset, että sinuna en heitä panettelisi.

Eivätkä kitise joka asiasta.

Vierailija
6/7 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aivan vapaa hoidattamaan itsesi vaikka maksikolaisilla.

5

Vierailija
7/7 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei hoitoalalle ole tulijoita paskoilla palkoilla. [b]Jos fiksut ihmiset eivät halua ja hakeudu sairaanhoitajiksi ja kätilöiksi, sinunkin synnytyksesi hoitaa filippiiniläinen kätilö, lapsesi ja mummosi hoitaa somali-lähihoitaja[/b] ja itse joudut lähtemään polvileikkaukseen Ruotsiin, jonne kaikki suomalaiset sairaanhoitajat katosivat.

Eikö ne sitten ole fiksuja??????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän