Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

raskaus ja peppuseksi

Vierailija
13.09.2007 |

Tätä on varmaan käsitelty täällä ennenkin, mutta otanpahan esiin kuitenkin. Olen raskaana (38 rv) ja seksihalut on vallan mahdottomat. " Tavallinen" tuntuu jotenkin ikävältä vähän sattuukin. Peppuseksi maistuu sen sijaan taivaallisesti. Mies ei nyt ole niin innostunut ollut peppupuolesta, mutta tykkää kun näkee minun nauttivan. Mies hieroskelee peppureikääni myös nuollessaan ja se tuntuu ihanalta. Olen tiestysti selvillä tulehdusriskistä, mutta olemme olleet todella varovaisia siinä suhteessa. Miten muut mammat? Oletteko harrastaneet peppuseksi odotusaikana?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teidän miehet homoja kun peräaukkoonne työstää? Terve hetero ei nimittäin kakkareikkään pippeliä työnnä.

Vierailija
42/43 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve hetero ei nimittäin kakkareikkään pippeliä työnnä.

Huom.MIELELTÄÄN terve heteromies ei kakkareikää havittele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuu mieleeni esikoisen odotusajalta yksi juttu. Olen aika estynyt seksiasioissa ja mieheni on ensimmäinen ja ainoa seksikumppani. Samoin minä olen mieheni eka ja ainoa. Vasta vuosien kuluttua aloin edes vähän vapautua ja ensimmäinen peppuseksikokemuskin oli vaikea juttu vaikka tykkäänkin siitä. Raskausaikana teksi seksiä mieli ihan koko ajan varsinkin viimeisillä viikoilla. Mieheltä sitten kysyin mikä olisi seksikkäintä mitä hän voisi kuvitella ja hän sanoi, että jos odottaisit minua kontallasi sauva pepussa kun tulen sänkyyn. No se jäi mieleeni vaikka en kehdannutkaan sitä toteuttaa ennen kuin vasta odotusajan lopulla. Kulta olikin aivan taivaassa ja minäkin sain ihan mahtavan orkun kun huomasin miten hän kiihottui. Kynnys oli kuitenkin melkoinen. Minulla on kyllä aivan ihana vähän ujo mies, joka suorastaan palvoi minua raskausaikana. n 32

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme