raskaus ja peppuseksi
Tätä on varmaan käsitelty täällä ennenkin, mutta otanpahan esiin kuitenkin. Olen raskaana (38 rv) ja seksihalut on vallan mahdottomat. " Tavallinen" tuntuu jotenkin ikävältä vähän sattuukin. Peppuseksi maistuu sen sijaan taivaallisesti. Mies ei nyt ole niin innostunut ollut peppupuolesta, mutta tykkää kun näkee minun nauttivan. Mies hieroskelee peppureikääni myös nuollessaan ja se tuntuu ihanalta. Olen tiestysti selvillä tulehdusriskistä, mutta olemme olleet todella varovaisia siinä suhteessa. Miten muut mammat? Oletteko harrastaneet peppuseksi odotusaikana?
Kommentit (43)
Tuo edellinen viesti nyt on jonkun miehen provo, mutta aihe on minulle ajankohtainen. Olen rv:lla 36 ja tykkäily maistuisi melkein koko ajan ja varsinkin peppusellainen. Mies on ihan äimänä, kun meille ei aikaisemmin ole sellaista juurikaan harrastettu eikä mies ole niin kiinnostunut siitä. Peppukin tuntuu venyvän ihan helposti peppuseksissä. En ole juurikaan masturboinut, mutta nyt on pakko ja vielä sauva pyllyssä. Enpä olisi uskonut.
Mun mies on jonkinlainen peppufriikki tai -taiteilija. Ei malta pitää käsiään erossa mun pepusta ja saa parhaan nautinnon pepun katselusta varsinkin kun pyllistän. Nyt odotusaikana tilanne ei ole muuttunut - pikemminkin miehen kiinnostus on lisääntynyt. Mies "hoitaa" mun peppua rasvaamalla, peremällä ja hieromalla. Kun paastosin hän tahtoi antaa peräruiskeet jne. Onko tämä nyt sitten peppuseksiä. Ei kai. Kyllähän sitäkin saan jos pyydän. n 32 rv 36
Älkää siskot uskoko näitä anaaliseksin ylistyskirjoituksia! Ne on miesten kirjoittamia joita he näyttävät sitten vaimoilleen. Vaimo parat luulevat olevansa vajavaisia ja antautuvat miesten perversioiden vietäväksi.
Voimaa siskot!!!
Älkää siskot uskoko näitä anaaliseksin ylistyskirjoituksia! Ne on miesten kirjoittamia joita he näyttävät sitten vaimoilleen. Vaimo parat luulevat olevansa vajavaisia ja antautuvat miesten perversioiden vietäväksi.
Voimaa siskot!!!
Voimaa siskot!!!
Meillä harrastetaan säännöllisesti. Vaimo tykkää varsinkin nyt odotusaikana mahdottomasti.
Olen myös itse ottavana osapuolena kun vaimo antaa käsittelyä tekokalulla ja tuntuu mahtavalta.
M34
Tätä on varmaan käsitelty täällä ennenkin, mutta otanpahan esiin kuitenkin. Olen raskaana (38 rv) ja seksihalut on vallan mahdottomat. " Tavallinen" tuntuu jotenkin ikävältä vähän sattuukin. Peppuseksi maistuu sen sijaan taivaallisesti. Mies ei nyt ole niin innostunut ollut peppupuolesta, mutta tykkää kun näkee minun nauttivan. Mies hieroskelee peppureikääni myös nuollessaan ja se tuntuu ihanalta. Olen tiestysti selvillä tulehdusriskistä, mutta olemme olleet todella varovaisia siinä suhteessa. Miten muut mammat? Oletteko harrastaneet peppuseksi odotusaikana?
Siis mitä sä nyt sit oikeesti ? ihniset on ihmisiä naapurissasikin.Kuuleevat kaiken seinien läpi ei tarvi enään netis kehua kuin hyvin menee.
Enpä pidä minään outona peppuseksiä raskausaikana. Meillä ainakin oli paljon odotusaikana. N 33
Minähän en melaa perseeseeni ota. En kyllä halua lapsiakaan. Lisäksi vihaan miehiä.
Minähän en melaa perseeseeni ota. En kyllä halua lapsiakaan. Lisäksi vihaan miehiä.
No mitä sitten teet VAUVA-lehden SEKSI-palstalla RASKAUS JA PEPPUSEKSI -ketjussa?
Taidat kaivata vähän paijausta!
Jos panee vain peppuun ja lukeaa sinne niin mikä tulehdusriski siinä on? Meillä ei koskaan mitään ongelmia ja vaikka anaalia ei aina harrastetakkaan niin onhan siitäkin ehditty jo monasti nauttimaan pitkässä suhteessa.
peppu tuntui odottaessa jotenkin helpommin venyvältä. kai se on jotain samaa kun muutenkin paikat joustaa paremmin.
Ite rv 13 vasta ja halut ihan mahdottomat. Miehelle en ole juurikaan puhunut peppujutuista mutta aina miehen ollessa poissa kotoa ni on lelut kovassa käytössä. Lähinnä pelkään vauvan puolesta ettei sille käy mtn kun mamma vähän viihdyttää itseään.
Kyllä tämä on mennyt jo ihan mahdottomaksi. Ensimmäisen lapsemme odotusaikana ehdotin vaimolle, että voitaisko panna peppuun. Vaimo suostui pitkin hampain, mutta raskauden edetessä suorastaan jo vaati sitä.
Toisen raskauden aikana koko homma riistäytyi käsistä. Piti olla yhtenään naimassa peppuun, vaikka ite olisin halunnut välillä ihan perinteisesti pilluun. Nyt pillun saanti tuntuu jo lottovoitolta. En ikimaailmassa olisi mennyt ehdotteleen vaimolle peppuseksiä, jos olisin tämän tiennyt.
Meillä kun olin raskaana ukko halusi jostain syystä laittaa mua peppuun, no sanoin että ensin kokeillaan hänen pyllyyn mun dildolla ja sit muhun jos itekin tykkäät. No kyllähän ukko tykkäsi, sen jälkeen meillä kun on sekstailtu niin dildo on ollut kovassa käytössä.., ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan..
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 12:39"]
Meillä kun olin raskaana ukko halusi jostain syystä laittaa mua peppuun, no sanoin että ensin kokeillaan hänen pyllyyn mun dildolla ja sit muhun jos itekin tykkäät. No kyllähän ukko tykkäsi, sen jälkeen meillä kun on sekstailtu niin dildo on ollut kovassa käytössä.., ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan..
[/quote]
Ärsyttää, kun ukot lopulta omii kaikki dildot, jotka olen itelle ostanut. Mä en enää edes näe dildojani. Ukko niillä yksin suristelee ja piilottaa lopuksi.
Enpä olis uskonut, että vauvaa odottaessa ppeppuseksi maistuisi mutta niin vain kävi. Ei nyt pelkästään mutta melko usein. RV 39
Vierailija:
Enpä olis uskonut, että vauvaa odottaessa ppeppuseksi maistuisi mutta niin vain kävi. Ei nyt pelkästään mutta melko usein. RV 39
Olen myös raskaana ollessa kiimainen ja sauva surisee koko ajan pyllyssä ja klittaa hieroo 'taikasimpukka' jonka otin kerran kauppaankin mukaan. Chatistä löysin kaksi miestä, jotka kiihottuivat raskaanaolevista, joten jyystimme pari tuntia kunnes mieheni tuli kotiin. Tarvitsen hässintää koko ajan. Nytkin haisten sormiani, joita olen upotellut pimpissäni. Tää on niin kauheeta.