Lue keskustelun säännöt.
Digiteevee on pilannut meidän illat
13.09.2007 |
Ennen kun ei telkusta tullu juuri mitään, ei sitä sitten paljon katsottukaan. Nyt mies tulee töistä, syö, linnoittautuu telkun eteen ja katso jotain helevetin Stalinin elämänkertoja koko illan. Vituttaa edes mennä olkkariin, koska itse ei saa katsoa mitään kun on niin tärkeää töllätä kuinka joku kurppainen lato puretaan paloiksi ja siirretään paikasta toiseen.
Kommentit (2)
miltä kanavalta muka tulee mielenkiintoista ohjelmaa?
mun mielestä sieltä tulee lähinnä p**kaa joka kanavalta, siis just näiltä maksullisilta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meillä näkyy nyt n. 200 kanavaa. Täytyy sanoa, että meikä istuu nyt telkan ääressä yötä myöten tai tallentaa kovalevylle niin että kohta muisti loppuu!