Oletko nähnyt appiukkosi munat ?
Kommentit (33)
ja itse en ollut saunassa lainkaan silloin.
Oltiin appivanhemmilla kylässä yön yli ja samaan aikaan siellä oli miehen veljen perhekin. Appivanhemmat nukkuivat patjoilla olohuoneen lattialla, koska he ehdottomasti halusivat, että vieraat saavat käyttöönsä makkarit (olkkarin vierestä) sänkyineen. Aamulla joku meidän makkarista oli käynyt vessassa ja jättänyt makkarin oven raolleen. Kun nousin ja menin sulkemaan sitä, näin ovenraosta, kun appi oli ilmeisesti juuri nousemassa istumaan sillä tavalla, että "otti vauhtia" patjalla heilauttamalla jalkojaan kohti kattoa. Päällä sillä oli löyhästi aamutakki eikä sen alla mitään, ja jotain siellä haaroissa heilahti iloisesti, mutta en kyllä jäänyt tarkemmin tsiigailemaan... Tuskin appikaan huomasi, että minä huomasin :)
Tarvitsisin varmaan terapiaa sen jälkeen. kammoksun muutoinkin koko ukkelia niin paljon.
Vaan tiirasit ikkunasta?
Ei ihan noin paljon sen vanhan ukon munat kiinnosta.
kylpytakki päällä istui niin munat näkyi kokonaan , itse ei varmasti huomannut
Mutta on se mahdollista. Kun oltiin lapsia, vietettiin paljon aikaa heidän mökillään jossa luonnollisesti ollaan saunottu.
ja olen jopa maistanu appiukon kullia :)
Olen. Oli isompi kuin mieheni :(
Olen myöhemmin joskus ajatellut sitä... Tekis mieli kokeilla
Olen nähnyt kusella ja saunassa, appiukolla on Isot Munat mutta mulla on isommat ja minun kusi lentää kauemmas. Meidan suvussa on tapana mennä kuselle yhdessä ja katsotaan kellä on Isot Munat ja kenen kusi lentää kauemmas.
Enemmän saisivat miniät tutkia appiukkonsa munia.
ja itse en ollut saunassa lainkaan silloin.