Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kukaan ei vaadi myös Thai-hierojille palkankorotusta?

Vierailija
13.09.2007 |

Lehden mukaan ansiot ovat niin pienet, että he joutuvat perkaamaan hiljaisina aikoina myös suppilovahveroita elääkseen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thai-hierojat tekevät vastuullista työtä: He pitävät miehemme tyytyväisinä niinäkin aikoina, kun me suomi-mammat a) olemme raskaana b) meillä on menkat c) tai vaihdevuodet d) tai päänsärky e) ja vitutus. Ja kun miehet ovat tyytyväisiä niin yhteiskunta toimii, bussit kulkee ja viemäritukokset avataan. Ja kun yhteiskunta toimii niin muutenkin menee mukavasti, verot maksetaan ja opettajat ja hoitajat saavat liksansa.



Eli oikeastaan thai-hierojat ovat yhteiskuntamme tukipilareita ja ansaitsevat kevyesti 4500e/kk ja tosi hyvät työehtosopimukset.

Vierailija
2/3 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräänlaista hoitoahan se hierontakin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla Hesarista tuon sienienn puhdistus jutun. Ei ole heillä helppoa :-(