Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

normaalipainoisen laihdutus

Vierailija
13.09.2007 |

Olen laihduttanut vähän (tosin vain 3 kiloa) ja vielä olisi tarkoitus laihtua 5. laskin, että painoindeksini on nyt 22.2 eli lääketieteellisesti aika ihanteellinen. jos pääsen tavoitteeseeni niin indeksi on 20.2 eli normaalipainon alarajalla. mitä mieltä olette tällaisesta normaalin ihmisen laihduttamisesta? kuinka moni normaalipainoinen tunnustautuu laihduttajaksi?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle normaalipainoiselle laihduttajalle suosittelisin jotain tyyikonsulttia, joka neuvoo ne omalle vartalotyypille pukevimmat mallit.

Vierailija
22/22 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää itsensä laihana ja sitten lihoo esim. kesän syömisten tai etenkin juomisten takia 2-3 kiloa niin ne kilot pakkautuvat tiettyihin kohtiin, kenellä vatsaan, kenellä reisiin tai lantiolle. Tämän perusteella sitten päättelette, että olisitte hirviöitä painoindeksissä 25.

Mutta ei se ole niin.

Olin itse nuorena erittäin hoikka ja nyt olen 10, jopa 15 kiloa painavampi, riippuu, mitä ajankohtia vertaa. Painoindeksini on 24,5. Kiloni ovat kuitenkin jakautuneet tasaisesti kehoon. Laihana harmittelin " ratsastushousujani" eli melko muhkeita reisiä ja ihan samat ratsarit minulla on edelleen. Kehon suhteet ovat pysyneet aivan entisinä.

Lihominen ei todellakaan tarkoita, että vartalosta tulisi epämuodostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän