Heh hee!! Aika hupaisa se hoitsujen 30 e palkankorotus!
Kommentit (43)
Kyllä se roskakuskikin on tärkeä yhteiskunnalle, ihan siinä missä hoitsutkin.
olisihan sitä voinut tulla vähemmänkin... tai ei ollenkaan
perseitä pystyy pienemmälläkin palkalla pesemään.
Mutta entäs lastenne opettajat. He tekevät arvokasta työtä.
On vähän eri asia 4000 e palkka ja 30 e korotus hoitsujen nykyiseen palkkaan... Nauroin tänä aamuna hesarin äärellä kyllä sille, millainen opposition rakkikoira Heinäluomasta on kuoriutunut. :) Mahtaa Kataista korveta sen räksytys!
Itsellensä annetaan hitonmoisia korotuksia... Minä en ainakaan kovin montaa kansanedustajaa arvosta. Mistä he sen korotuksen on ansainnut.
Eivät he silti mitään kansakunnan tukipilareita ole, vai miksi nykyään arvostetaan enemmän yksityisiä kouluja ja opetusta..... niin miksi?
eikä niitä hoitsun hommia olle pakko tehdä. Näillä sanoilla meitä kiitetään kunta-alalla, että siinä sitä on motivointia
Eikö teitä yhtään huoleta, kuka hoitaa teitä ja lapsianne, kun vanhetaan ja sairastutaan.
Jatkossa ei enää vastuu liikaa paina, otan rennosti. Soitelkoot potilaat kelloja, jos olen kahvilla niin silloin olen kahvilla. Hoidetaan halvalla, sitä saa mitä tilaa.
Vaipan vaihto kerrankaksi päivässä riittäköön - tällä palkalla.
Ala ja työ kyllä kiinnostaa MUTTA olisi siitä siltikin kiva saada sellaista palkkaa millä tulisi edes kohtuullisesti toimeen!!
Fakta kun on se että nykysuomessa on runsaasti perheitä joissa on niukkaa jopa köyhää elämä vaikka on 2 työssäkäyvää perheessä.
Poliitikot ei näy enää vaalien jälkeen korviaan lotkauttavan sille että asumiskulut, päivähoitomaksut ja kaikki muu eläminen vie kohtuuttomankin paljon rahaa jolloin matalapalkka-alan ihmiset on usein aika lirissä.
Ennen vaaleja siitäkin kyllä puhuttiin, työssäkäyvistä köyhistä mutta eipä enää......
Hoitajiksi valikoituvat tulevaisuudessa ne tyhmät turjakkeet, jotka ei muuta hommaa saa. Vähänkin fiksummat hakevat parempia hommia. Henkinen väkivalta vaan kukoistaa, miksei fyysinenkin, kun silmä välttää. Ihana ajatus. :(
ne kun ei vanhene ja toisekseen niitähän ei haittaa yhtään työvoiman haku ulkomailta tai kohta tämänkin alan koneistaminen, robotit vaan sen beban kimppuun ja kädestä pitämään.
Kyllä se on kuule omasta tahdosta ja työskentelystä kiinni, mille alalle sitä kouluttautuu.
Mutta otettaisko se roskakuski mun tilalle hoitamaan sua sun nukutuksen aikana tai heräämössä operaation jälkeen? Ihan samalla tavalla se pystyis antamaan sulle lääkkeitä suoneen, suurimman osan ajasta ilman lääkärin paikallaoloa.
Tai sitte sinne instrumenttipöydän taakse steriileissä vaatteissa kyynärpäitä myöten sun vatsaontelossa. OTETAAN VAAN, ja mä haluan olla paikalla kun on sen roskakuskin eka työpäivä ja SINÄ OLET POTILAANA!! se olis sellainen kokemus, että jos noita sais niin jaksais ehkä tälläkin palkalla!
Ja koulutuksesta/palkkakorrelaatiosta: samanarvoinen koulutus mm. insinöörin kanssa, tekeekös miesvaltaisuus palkkavaatimukset jotenkin oikeutetuksi?? Nuo " tuolla koulutuksella ei voi enempää palkkaa saada" -kommentit kertoo vain siitä, ettei tiedä kyseisestä koulutuksesta yhtään mitään. Bussikuskit tienaa enemmän, oletkos tietoinen heidän keskimääräisestä koulutustasostaan?
Juujuu, niinhän minä sanoinkin, totta.
Mutta kun lusikalla annettu niin ei kai sitä voi kauhalla ammentaa joten pistänpä pisteen kommunikoinnille kanssasi.
-18-
Sen takia, että muutkin hoitajat olisivat sen saaneet, vai ? Ahneella on kakkanen loppu!
vapaassa maassa eletään että jokainen voi valita itse mitä tekee. Ja voihan ne hoitsut etsiä muuta hommaa jos ei palkka riitä. Koulun penkille ja lekuriks lukemaan.... niille maksetaan ihan hyvin
Eihän tässä ole kysymys siitä, ettei itse työ kiinnostaisi, vaan että siitä saatava korvaus on riittämätön. Mutta taitaa olla sulle vähän vaikea ymmärtää, kun oli niinn pitkä lausekin?
Sekin on naurattanu miten kauniisti puhuivat kansanedustajat tiistaina eduskuntatalon rappusilla! Jospa jokaisen " arvostan työtänne" -kommentin sijaan tilinauhaan ois napsahtanu 20 euroa lisää, se 500¿:n korotus ois siinä. Mä vaan nyt niin toivon, että liitot ei nyt antais periks, että nyt katottas loppuun asti, makso mitä makso!